Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her lovligt?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke svare, men pas virkeligt godt på, hvis du får en overførsel, og så sender videre, og den første overførsel så bliver ført tilbage, ja så har du balladen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Samler:
Kan ikke svare, men pas virkeligt godt på, hvis du får en overførsel, og så sender videre, og den første overførsel så bliver ført tilbage, ja så har du balladen.

Så vidt jeg ved, kan overførsler ikke trækkes tilbage. Det er kun kreditkortbetalinger

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Hedam:
Da han som sagt ikke har adgang til dansk konto, vil han gerne have mig, med dansk konto, som mellemled. Det sker ved at kunderne bliver opkrævet penge i min virksomheds CVR og bliver kørt ind på min konto.

Betyder det så ikke, at du bliver beskattet i Danmark? - hvilket vil betyde det samme resultat, som hvis hans selv opretter sig i Danmark.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på omstændighederne, en alm overførsel kan ikke, men hvis det eks. Viser sig at overførslen er ureglementeret så kan de.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Thomsen:

Hr. Hedam:
Da han som sagt ikke har adgang til dansk konto, vil han gerne have mig, med dansk konto, som mellemled. Det sker ved at kunderne bliver opkrævet penge i min virksomheds CVR og bliver kørt ind på min konto.

Betyder det så ikke, at du bliver beskattet i Danmark? - hvilket vil betyde det samme resultat, som hvis hans selv opretter sig i Danmark.

Jo, jo, jeg bliver beskattet på normal vis, men det ved jeg godt. Jeg skal betale 25% moms af overskuddet (mine 10%) og så skal jeg betale B-skat på det, ligesom hvis det var en normal indtjening.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For virkelig at tage et grovt eksempel, så snød Stein Bagger jo heller ikke nogen før det blev opdaget. Pas på.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ikke være bekymret - det sker i hvert fald ofte i IT branchen, hvor parter ikke kan blive enige om betingelser eller har en fast leverandør som de vil have det til at køre igennem. Især når du tidligere har haft en relation

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyt til Cookie...

Selvom du/vi ikke umiddelbart kan se "aben" så ligger den begravet et eller andet sted.

Præsentër ham for Paypal, og nøjes med 5% kommision hvilket er forskellen. Iøvrigt er der også gebyrer forbundet med udenlandske bankoverførsler...

Men drop det for Guds og din egen skyld, ellers ender du på forsiden på et tidspunkt... 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han kan da bruge paypal eller en anden betalingservice på nettet, hvad i alverden skal han bruge en stråmand til?
Det lugter langt væk af fusk, uanset hvor tætte "buddies" du mener i er!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bør ikke være manglende dansk CVRnr som spiller ind. Det har ikke været et problem for undertegnet, hvor de danske banker har lavet konto med udgangspunkt i de tyske stiftelsesmateriale.

Der må være noget andet spiller ind.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)