Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens Bedste Gratis Templates!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Der er nu over 700 tilmeldte til CloudSprout. Men vi mangler noget for at de fleste kan komme videre, og få bygget deres drømme webshop eller site.

Vi mangler en masse templates som man kan bygge ud fra. En af de mest spændende features ved CloudSprout, er at alle nemt kan tilrette templates og gøre dem til ens egne. Men at bygge sit eget design fra bunden er en større opgave.

Derfor har vi lavet en model, så brugerne kan få deres templates gratis og designerne samtidigt kan tjene kassen.

Måden det virker på er at du som kunde aldrig skal betale for templates. På den måde kan man prøve flere og finde den rigtige helt uden det koster en krone. For at holde kvaliteten høj, er det kun godkendte designs der kommer i SproutExchange. Vi sigter efter samme kvalitet som Themeforest og Shopify.

Som Designer, kan du bruge den tid hvor du ikke er booket, til at lave CloudSprout sites. Måden du tjener penge på dine CloudSprout templates, er at du får 20% af alle vores abonnements indtægter, dvs. med en gennemsnits kunde levetid på to år, betyder det at du f.eks. tjener 1800 kr. på en webshop kunde. Det kan selvfølgeligt hurtigt blive til mange penge.
Vi er så sikre på at vores template marked, nok skal blive flittigt brugt, så vi forudbetaler 1000 kr., når din template er godkendt og lagt på SproutExchange.
Vi tager ikke revl og kræt, men godkender kun templates som er nemme for kunden at rette i, og har en høj æstetisk kvalitet.

Kan du som kunde lide konceptet? hvis du er designer skal du så havde en ekstra indtægtskilde ?

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 20:25

Hvordan søger man ind som designer ? :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:44

Har du et link til SproutExchange?

Så man kan læse krav til designet? f.eks. responsiv, skal PSD følge med eller kan det godt være rent HTML & CSS?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:54

Hej Nicolai

Nicolai Hansen:
Hvordan søger man ind som designer ? :)

Ideen er egentligt bare, at du laver et site i CloudSprout og så "submitter" det som template. Herefter vurdere jeg i samarbejde med Martin Moos fra Color Club om det er godt nok.

Hvis du har spørgsmål undervejs eller evt. en psd eller andet mellemresultat som du vil havde vurderet er du også velkommen til at maile mig på plu@cloudsprout.com

Vi vil selvfølgeligt gøre alt hvad vi kan får at hjælpe vores Template designere, så på alle templates kommer der til at stå hvem der har lavet det, og hvordan man kontakter dem hvis man ønsker at hyrer dem.
Vi vil også markedsføre dem i nyhedsbreve overfor alle som signet up.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:57

Spændende. Det vil jeg se lidt på hvis tiden er der?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:16

Lasse Smith:
Har du et link til SproutExchange?

Man tilgår SproutExchange indefra CloudSprout, ved at klikke "Vælg Site".

Lasse Smith:

Så man kan læse krav til designet? f.eks. responsiv, skal PSD følge med eller kan det godt være rent HTML & CSS?

CloudSprout kræver ikke at man laver hverken HTML eller CSS, man bygger sit design via Drag-n drop i vores visuelle editor. Se f.eks. her:

Vi foretrækker helt klart at alle templates er Responsive, men det er lidt en case-by-case vurdering.

Det er selvfølgeligt super vigtigt for os, at så mange lærer CloudSprout som muligt, så vi er meget hjælpsomme.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:32

René Sejling:
Spændende. Det vil jeg se lidt på hvis tiden er der?

Det må du endeligt gøre, det egner sig godt lidt juleferie hygge design.

Jeg har checket din side, og syntes du har et rigtigt godt design niveau. Det ville være en gevinst for os, at havde templates laet af dig på CloudSprout.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 15:22

Mange tak for de pæne ord. Så vil jeg helt sikkert se lidt på det :)

God jul

Tilmeldt 28. Sep 12
Indlæg ialt: 78
Fra  They Did They Did IT Skrevet kl. 17:11

Har du et nummer man kan kontakte dig på mellem jul og nytår ? :)

Vil meget gerne tage en snak med jer angående et designer samarbejde. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:21

Nicolai Hansen:
Har du et nummer man kan kontakte dig på mellem jul og nytår ? :)

Jeg er på arbejde både den 27. og 28. dec. du skal være meget velkommen til at ringe til mig på 26 37 79 13.

Nicolai Hansen:
Vil meget gerne tage en snak med jer angående et designer samarbejde.

Super, der er nu over 800 signups på CloudSprout, så der er ingen tvivl om at vi for brug for nogle design samarbejder, til i første omgang til at lave en masse templates så folk kan komme igang, og senere når de er videre er der brug for professionel design assistance til at gøre deres sites endnu bedre. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)