Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-butik er vokset ud af de oprindelige rammer. Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Sammen med nogle venner startede jeg en webshop for 3 år siden. Vi sælger i udlandet og har tingene liggende i en privat lejlighed og sender der fra. Vi startede også med en simpel lejet butik, da budgettet ikke var specielt stort. Vores oprindelige succeskriterie var at sælge 4-5 varer om dagen. Nu sælger vi 50-70 om dagen og har mere end 500 varer.

Ikke overraskende, kan vi ikke følge med hverken på pakning eller kundeservice, da vores fysiske og IT mæssige rammer ikke giver mange muligheder for at udvidde.

Findes der firmaer, der kan hjælpe os med at udvikle både en IT løsning og en lagerstyringsløsning (den fysiske håndtering af varerne), der vil passe til os? Vi er ikke interesserede i at bruge lagerhotel, og forventer i øvrigt, at vi også de næste 2-3 år vil kunne fordoble vores omsætning fra år til år.

Hilsen

Peter

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 14:31

Hej Peter.

Jeg vil meget gerne hjælpe jer, såfremt I har noget, jeg kan hjælpe jer med - evt. noget kundeservice eller lignende?

Læs mere her: http://www.amino.dk/forums/t/182064.aspx 

Så må du meget gerne smide mig en privat besked - så kan vi tage resten der.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:06

Hej Peter,

Jeg kan sagtens være jer behjælpelige med webshop-delen af jeres udvidelse. Du er altid velkommen til at smide en mail. Så er jeg sikker på at vi kan finde en rigtig god løsning til dig.

Du må have en god jul :-)

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:23

Hej Peter.

Vi vil gerne give jer et uforpligtende bud på sådanne løsninger, vil du sende mig lidt mere info om jeres ønsker på tina@favola.dk?

Mh

Tina

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:19

Hej Peter

Vi arbejder til daglig med integrations løsninger til e-conomic. Herunder kommunikation til/fra SKAT og andre instanser. 

Vi udviklet løsninger så som:

- intrastat

- leverandørservice

- ordreregistrering via. tablet/scanner

- WMS (Warehouse Management System) mm.

- Webshop med tidstro lagerværdier

Vi har lidt anderledes tilgang til opgaver, da vores baggrund er inde for logistik verden men du er velkommen til at kontakte os til en uforpligtende samtale.

Du må gerne sende lidt info omkring de ting i evt. havde forestillet jer enten PB eller mhp@itnvision.dk. Smile

Du kan se vores andre løsninger på: www.itnvision.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter
Tag fat i jeres lokale erhvervshus / væksthus.
De SKAL hjælpe jer ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)