Sammen med nogle venner startede jeg en webshop for 3 år siden. Vi sælger i udlandet og har tingene liggende i en privat lejlighed og sender der fra. Vi startede også med en simpel lejet butik, da budgettet ikke var specielt stort. Vores oprindelige succeskriterie var at sælge 4-5 varer om dagen. Nu sælger vi 50-70 om dagen og har mere end 500 varer.
Ikke overraskende, kan vi ikke følge med hverken på pakning eller kundeservice, da vores fysiske og IT mæssige rammer ikke giver mange muligheder for at udvidde.
Findes der firmaer, der kan hjælpe os med at udvikle både en IT løsning og en lagerstyringsløsning (den fysiske håndtering af varerne), der vil passe til os? Vi er ikke interesserede i at bruge lagerhotel, og forventer i øvrigt, at vi også de næste 2-3 år vil kunne fordoble vores omsætning fra år til år.
Jeg kan sagtens være jer behjælpelige med webshop-delen af jeres udvidelse. Du er altid velkommen til at smide en mail. Så er jeg sikker på at vi kan finde en rigtig god løsning til dig.
Vi har lidt anderledes tilgang til opgaver, da vores baggrund er inde for logistik verden men du er velkommen til at kontakte os til en uforpligtende samtale.
Du må gerne sende lidt info omkring de ting i evt. havde forestillet jer enten PB eller mhp@itnvision.dk.