-Så det var mere generelt et spørgsmål til, hvordan man lidt kreativt kan lave organisk søgeoptimering uden hjælp fra urls. (det giver vidst sig selv at jeg er grøn på området)..
Jeg har i dette tilfælde:
optimeret tekst og tags i indholdet på sitet
bygget link indeholdend de ord, jeg ønskede at ramme ( til henholdsvis eksterne, interne sider + youtube videoer)
Få gang i noget intern link building tag eks. den side der har flest links og skriv en super seo artikel der og så ellers bare lave wikipedia style intern link building på siden Lav en resource side hvor du lægger en masse links til konkurrenter som har spændende artikler om nichen er også en god ide!
Få så vidt muligt integreret alle de sociale knapper du kan få fat på i.e. (G+, FB, Pin, Twitter, etc.)
Det var så lige hvad jeg kunne komme i tanke om lige pt. skal nok vende tilbage hvis jeg kommer i tanke om mere :-)
Det ville jo være en del nemmere hvis det er du havde adgang til siden og kunne rette urls samt plugins. Noget for noget, hvis det er de vil have resultater, så kan du vel også kræve at nogle bestemte ting.
"Jeg vil gene have tun der befinder sig i den dåse, men du må ikke åbne dåsen"
One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.
uden mulighed for at ændre eksisternde URLs eller plugins
Hvad er rationalet for ovenstående? Og hvad dækker det helt præcist? Er "Redirect" (Drupal 7) eller "Path redirect" (Drupal 6) installeret (sammen med "Pathauto", som jeg går ud fra i hvert fald er installeret)? I så fald er det nemlig muligt at ændre eksisterende URLs uden at ødelægge dem, da redirect-modulerne kan sørge for at den gamle URLs videresende til den nye - det kan være det der har været ment med "ikke at ændre eksisterende URLs". Hvis ovenstående modul ikke er installeret, kan du jo høre dem om ikke ét ekstra modul er i orden hvis det kan give en væsentlig SEO-forbedring.