Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg min egen hjemmeside, med reklamer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ved at man kan lave hjemmeside, spil osv. gratis, så gør det dog!

Og du har da helt ret, man kan sagtens lave en hjemmeside gratis hvis man vil have et ulækkert domænenavn, et ulækkert design hvor du stort set ikke har mulighed for at ændre på noget.

Du kan også lave et spil gratis, hvis du har programmeringskompetencer og grafikerkompetencer.

Men du vil ikke bruge tid på det, og hvis ikke du vil det - så vil det koste KASSEN at få andre til at lave.

Lad vær med at spørg på Amino hvis du ikke er interesseret i at få fornuftige svar.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:45

ZansDiklabs:
Altså, man kan lave en hjemmeside gratis?

Ja, det kan man sagtens, som Niels nævner så er CloudSprout nok den hurtigste og nemmeste vej. Det er iøvrigt gratis (indtil 3 Gb trafik), og med lidt held får du masser af gratis templates at vælge imellem. Formendtlig i samme kvalitet som dem man ellers betaler optil flere tusind kroner for.

Så glem alt om at købe hosting, rode med webhoteller og bruge lang tid på at lærer at kode. CloudSprout klare det hele :-)

ZansDiklabs:
Man kan sætte spillet ind på hjemmesiden gratis.

Jeg kender ikke lige nogle gratis spil, som du kan sætte ind. Men her: http://activeden.net/category/flash/games kan du købe nogle ekstremt billigt.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:54

Lundsby:

Jeg kender ikke lige nogle gratis spil, som du kan sætte ind. Men her: http://activeden.net/category/flash/games kan du købe nogle ekstremt billigt.

Hvis du læser en gang mere, er det et spil han vil lave :P

Spil kan man få gratis rigtig mange steder - .eks. hos publishers.spilgames.com - Og de er endda i et hosted miljø

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 15:00

Nå OK! Jeg troede bare du ville blive god til dit arbejde. Men jeg forstår nu at du sikkert bare vil have dig sådant et visitkort-hjemmeside som vi havde i 90´rne. Jamen det kan du sagtens klare med hjælp på en time;)

BH

Lars

ZansDiklabs:
Men alt det der med det skal tage flere år osv. Det er ikke mig.

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:05

Tusind tak allesammen!
Jeg har tænkt på rigtig godt, og jo. Jeg har ledt fornuftige svare. Det fik jeg så :)

- Jeg har tænk mig, at bruge Unity. Det lyder som en super good program til 3D games. Det tager jo tid. Men efter jeg er helt færdig med det product jeg har arbejdet med. Så tror jeg, at jeg køber/lejer en hjemmeside. Man kan åbenbart ikke snyde sig igennem alligevel haha :)
Derefter, hvis mit projekt går sådan som jeg har regnet med. Prøver jeg det der med reklamer. Det tager noget tid, men det vil være det hele værd.

Har jeg i nogle gode steder, hvor man køber/lejer hjemmesider. Bare lige hurtigt, så jeg har godt øje til nogle sider.

Tusind tak  igen. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:43

ZansDiklabs:
Jeg har tænk mig, at bruge Unity. Det lyder som en super good program til 3D games.

Det har du ret i. Deres community er også rimelig stort og der er meget hjælp at få. Der er også en markedsplads hvor du kan download grafik og kode MEN...... det kræver noget arbejde ud over det at lave et spil. tro mig... det er ikke noget man "bare lige gør".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:49

Ja det er jeg helt klar over :)
Det nemmere sagt end gjort ;) 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)