Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af ny virksomhed med elektriker-firmaer som målgruppe

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S.
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger også til slutbrugeren i et mindre omfang, men vores fokus er på elektrikere som hovedmålgruppe.

Slutbrugeren vil typisk kun købe en enkelt gang, så det er ikke en man kan sælge til flere gange. Dette skyldes at vores produkter er holdbare i ca. 2-3 år før der skal købes nyt.

Elektrikere har typisk en masse byggeprojekter hvor vi kan forsyne dem med vores produkter. 

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rusit5

Et medie som Facebook vil være et oplagt sted for dig at finde dine kunder , fordi der kan du sekementere dine annoncer så du på den måde kan påvirke installatøre og elektrikere direkte, jeg tror du skal prøve at påvirke elektrikeren som er ude og montere for på den måde at komme inde på installatøren.

At sælge til Elektriker-firmaer er ikke det nemmeste her i verden , mange installatøere benytter kun det som de har gjordt i mange år.

En anden ting som jeg tror er vigtig er at du kunne linke til dine vare eller din hjemmeside eller underskrive dig med navn eller firmanavn.
Det kunne også være en idee at deltage i forskellige foraer om belysning for at fortælle om dine vare.

Hvis du har LED Lyskilder der kan sættes i andre lamper eller led pære der kan erstatte pæren i en indbygningsspot vil det være rigtig godt at lave en billed serie eller en lille video som viser hvordan.

Skriv gerne et firma navn eller en webadresse, så tror jeg du får mere respons, samt ris og ros og alt kan bruges til noget.

 Håber du kan bruge lidt af dette og ellers held og lykke med virksomheden.

Reene

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

rusit5:

Vi sælger også til slutbrugeren i et mindre omfang, men vores fokus er på elektrikere som hovedmålgruppe.

Slutbrugeren vil typisk kun købe en enkelt gang, så det er ikke en man kan sælge til flere gange. Dette skyldes at vores produkter er holdbare i ca. 2-3 år før der skal købes nyt.

Elektrikere har typisk en masse byggeprojekter hvor vi kan forsyne dem med vores produkter. 

afgjort en hjemmeside meget vigtigt første der kan alt jeres markedsføring pege mod , der findes flere webhotel med onclick installationer  af wordpress som er super seo venlig der kan jeg anbefale enten meebox.net eller http://www.unoeuro.com/ de er begge klart gode valg at vælge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

rusit5:

Tak for dit svar!

Det vil jeg forsøge den kommende tid.

Men er der ikke nogle regler for at ringe potentielle kunder op? Skal man ikke have deres tilladelse til at ringe til dem?

mange annonce hajer som intet produkt har , har gjort livet svært for dem som har et rigtigt produkt og bruge ringe måden på at skaffe kunder på 

her er et links med reglerne og lidt tips i http://www.startvaekst.dk/telefon-salg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rusit

Hvis du har 100% styr på dit produkt, og du ved hvad du snakker om, og du kan tale for din sag, så vil ALLE store el firmaer høre på dig, henvend dig ikke til de små, da de sjældent sætter så meget LED op.

Tag ud og snak med de store :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om papir. Papir sælger ikke. Du skal gå anderledes til værks. Tænke strategisk. Definere de behov du opfylder med dit produkt. Udvælg dine elektriker firmaer med omhu (deres - størrelse, geografisk placering, kendetegn, omsætning, antal medarbejdere mv. Den der sigter dårligt- rammer skidt, så det handler om at sigte godt: udvælge sin målgruppe med omhu - se deres behov og så kommunikere den værdi dit produkt bringer.

Start med at opsætte dit forretnings mål, definer din målgruppe, definer de behov du opfylder og vælg så marketingstrategien ( hvordan du rammer din målgruppe),

Nogle vælger at få alle disse spørgsmål afklaret på en workshop - den koster 5000 kr, hvis du kan komme til KBH..:-)

 

Med venlig hilsen

Anette,

Koncept Marketing, www.konceptmarketing.dk

-  Markedsføring og strategi i øjenhøjde

Fra 6100, Haderslev
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

håndværkermesser kunne jeg forstille mig. eller måske endda opsøge tekniske/fagskoler med evt. mulighed for elektriker uddannelse.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)