Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg giver op . Wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kaster nu håndklædet i ringen . Jeg kan slet ikke designe min hjemmeside på det bliver pænt og tillids fuldt .jeg forstår ikke halvdelen af mulighederne som Wordpress giver . Har set nogen utrolig flotte sider lavet med Wordpress men jeg kan slet ikke overskue det mere . Jeg søger nu en som der kan lave en hjemmeside . Eller færdiggøre min . Men det skal være en som måske ser det som et projekt . For jeg har ikke mange penge at smide efter en udvikler . Det var også derfor jeg startede selv . Håber der sidder en derude og kan hjælpe mig videre .
Kronepolering.dk

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 11:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske du kunne tilbyde noget vinduespudsning/polering til gengæld? Det er aldrig godt at skrive et indlæg hvor man forventer noget gratis!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:39

expert-polering:
Jeg kaster nu håndklædet i ringen . Jeg kan slet ikke designe min hjemmeside på det bliver pænt og tillids fuldt .jeg forstår ikke halvdelen af mulighederne som Wordpress giver . Har set nogen utrolig flotte sider lavet med Wordpress men jeg kan slet ikke overskue det mere . Jeg søger nu en som der kan lave en hjemmeside . Eller færdiggøre min . Men det skal være en som måske ser det som et projekt . For jeg har ikke mange penge at smide efter en udvikler . Det var også derfor jeg startede selv . Håber der sidder en derude og kan hjælpe mig videre .
Kronepolering.dk

Har du overvejet at købe et tema eller skal det være et unikt design? Hvis du virkelig gerne vil spare penge ved at gøre det selv, så overvej at købe et færdigt tema. Det kan komme til at se fint ud uden de store grafiske evner. 

Spørgsmålet er dog hvor meget man sparer i den sidste ende ved at gøre det selv, når man ikke har lyst. Din arbejdstid er forhåbentlig også noget værd.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:51

Jamen du er expert til at polere vinduer - jeg er OK sej til at rense tæpper!

Men lad hellere en ung fyr der kan sit kram hjælpe dig. Du kommer alligevel et stykke for et par tusind!

Det kan du pudse ind på et par dage - eller som en helt korrekt skriver...tilbyd en modydelse!

BH

Lars

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:59

Som du selv er inde på, tilbyder Wordpress enormt mange muligheder. Man kan let fare vild, når det ikke er en verden man bevæger sig i til daglig. Som allerede er nævnt kan du, benytte dig af muligheden for at købe en skabelon, fra et af de mange theme-sites. Det er en billig og fornuftig løsning til noget der ligner $40. Støder du udfordringer om en sådan løsning, skal jeg gerne hjælpe dig med installationen.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:16

Jeg synes det er rigtig fint, at du i det mindste har indset det, og ikke bare kaster det ud på nettet og forventer at nu strømmer kunderne til.

Jeg vil anbefale dig, at du bruger et template som du enten kan hente gratis eller give nogle få penge for.

Jeg har fundet et link til dig her http://wordpress.org/extend/themes/ Det er ret nemt at installere. Se dig lidt omkring. Det kan gøres pænt til få kroner.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:23

Hej,

Jeg er enig med de andre. Hvis du vil have en billig og flot løsning, så er det nemt at købe et template, som du kan sætte op imod din Wordpress. Hvis du derimod er på udkig efter et unikt look, så er det bestemt pengene værd at finde en god designer til at hjælpe dig.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:25

Vi er allerede igang med dit logo så at smide website oveni kan vi godt nu vi er igang :)

Vi er i forvejen igang med en vinduespudser side så vi har allerede set nogenlunde hvad det skal indeholde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:46

Hej Expert-Polering

Måske skulle du prøve CloudSprout. Det er en SiteBuilder til lave webshops og sites. Med CloudSprout skal man ikke kode, fordi det hele foregår via drag-n drop, så det er super nemt.

CloudSprout er gratis, så længe man ikke bruger over 3 Gb trafik, og for at være ærlig så er chancen for at du nogensinde kommer til at betale os en krone meget lille.

En anden super fed ting, ved CloudSprout er den indbyggede mulighed for mobil site, ved bruge en teknik der hedder Responsive Design, bliver det website vist optimalt både på telefoner, pads og pc'er.

Vi er ved at samle en masse templates af meget høj kvalitet, som du også kan bruge fuldstændigt gratis.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)