Hej. Jeg håber i lige kan hjælpe mig lidt her :) Sagen er den at jeg for nylig købte en graverings maskine til firmaet, jeg indberettede så moms forrige søndag, og håbede på at de ville være sat ind på firma kontoen senest i morgen, så jeg lige kan nå at bestille nogle varer inden jeg går på juleferie. Da jeg ringede ind i mandags, for at høre om der var sansynlighed for det, fik jeg af vide at de ikke kunne oplyse det, men hun kunne ikke se den var under behandling, Jeg ringede så ind igen i går, og alt jeg kunne få oplyst var at den nu er under behandling. Jeg tænkte at det forhåbentligt betød at pengene så ville stå der i dag, men der er stadig ikke kommet nogen, og begynder at blive lidt stresset, da jeg ved at der er mange der bestiller varer før jul og efter nytår, og jeg har ingen tegn til min graverings maskine, så kan derfor ikke komme i gang før jeg har dem. Det betyder jo så at min produktion kommer bagud. Er der nogle der kan svare på hvor lang tid man skal forvente der går før man får momspengene, når de er gået i gang med at behandle den? På forhand tak :) |
Hmm...
Jeg betaler da moms kvartalsvis. - Så din moms gøres vel først op, når kvartalet er gået?