Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktbeskrivelser til 9 øre pr ord - resten af året!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

PartnerTekst.dk er kommet i julehumør, og det kommer nu dig som ejer en webshop eller et affiliate website til gode.

Vi tilbyder nemlig at skrive dine produktbeskrivelser til den nette sum af 9 øre pr ord!

Denne pris er vanvittig lav, og den inkluderer endda også eventuelt research.

Selvom prisen er meget lav, går vi naturligvis ikke på kompromis med kvaliteten af teksterne. Vi er godt klar over, at en god webshop / affiliate hjemmeside kræver velskrevne tekster – og det leverer vi til punkt og prikke.

Hvis du synes, at det lyder som noget for dig, så skal du være hjertelig velkommen til at sende mig en PM eller sende en mail til kontakt@partnertekst.dk

Prisen gælder såfremt der bestilles mindst 2000 ord / for 180 kr.

Vi håber meget på, at i vil tage imod dette fantastiske tilbud, som gælder fra i dag og resten af året ud.

God jul og godt nytår!

De bedste hilsner,

PartnerTekst.dk v/ Casper Jensen & Kristian Mølgaard.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Casper Lorenzo Jensen:

Kære Aminoer!

PartnerTekst.dk er kommet i julehumør, og det kommer nu dig som ejer en webshop eller et affiliate website til gode.

Vi tilbyder nemlig at skrive dine produktbeskrivelser til den nette sum af 9 øre pr ord!

Denne pris er vanvittig lav, og den inkluderer endda også eventuelt research.

Selvom prisen er meget lav, går vi naturligvis ikke på kompromis med kvaliteten af teksterne. Vi er godt klar over, at en god webshop / affiliate hjemmeside kræver velskrevne tekster – og det leverer vi til punkt og prikke.

Hvis du synes, at det lyder som noget for dig, så skal du være hjertelig velkommen til at sende mig en PM eller sende en mail til kontakt@partnertekst.dk

Prisen gælder såfremt der bestilles mindst 2000 ord / for 180 kr.

Vi håber meget på, at i vil tage imod dette fantastiske tilbud, som gælder fra i dag og resten af året ud.

God jul og godt nytår!

De bedste hilsner,

PartnerTekst.dk v/ Casper Jensen & Kristian Mølgaard.

Hej Casper 

Det er godt nok billigt, men et godt råd. Fokuser hellere på kvalitet end pris når du/i skal tilbyde produktbeskrivelser.

Produktbeskrivelser skal fange, interessere og ikke mindst sælge. Der skal bruges masser af lækre tillægsord, man skal forstå produkt og kunde, der skal laves call to action oma. 

Det har nemlig kæmpe betydning for konverteringsraten - og kan i lave salgstekster der konverterer, så er de meget meget meget mere værd end 9øre pr ord.

Nu er billigt jo ikke nødvendigvis ensbetydende med dårlig, så jeg tjekkede jeres hjemmeside for at se nogle af jeres tidligere salgstekster. Under "referencer" var der bare ikke en eneste af slagsen. Der var faktisk ikke et eneste eksempel på nogen former for tekster. 

Prøv derfor at samle lidt mere viden og erfaring med at skrive salgstekster. Vis at i ved hvad der skal til for at lave en levende og sælgende produktbeskrivelse. Vis referencerne på hjemmesiden og øg jeres priser med 500%. Det virker som en langt bedre forretning både for jer og for potentielle kunder.

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, Morten.

Vi har ingen intentioner om at øge prisen med 500 %. Hele vores koncept bygger nemlig på, at vi vil levere kvalitet for en lav pris.

Selvom 9 øre er meget billigt, så fastholder vi stadigvæk en ordentlig kvalitet, og vi har vores fokus rettet 100 % mod konvertering, når vi skriver tekster til folk.

Du kan ikke udtale dig om vores viden og erfaring, da du aldrig har haft noget med os at gøre i arbejdsmæssige sammenhæng. Vi er dygtige til det vi laver, og vi har desuden mange glade og tilfredse kunder.

Mvh,
Casper Jensen. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Casper

Det var bestemt ikke ondt ment. Jeg skrev til dig fordi jeg faktisk var interesseret i tilbuddet, men prisen gjorde mig skeptisk. Jeg prøvede derfor at besøge jeres hjemmeside for at få en form for forsikring om at i holder en vis standard. Dette fik jeg ikke.

Derfor skrev jeg svaret i tråden - et velment råd til hvordan i kan forbedre jer. Om ikke andet, så hvordan i kan forbedre jeres markedsføring overfor potentielle kunder som mig, der har brug for at få bekræftet jeres kompetencer.

Men til 9 øre pr ord, så er der selvfølgelig plads og råd til at eksperimentere, så jeg vil gerne bestille følgende:

Vores hjemmeside iStol.dk sælger kontorstole. Vores shop er bygget op i Magento. Produktbeskrivelserne er delt op i 2: Sort description som ses i kategorioversigten som her:

http://www.istol.dk/ergonomisk-kontorstol-kontorstol-med-multi-ergonomisk-instillinger.html 

Selve produktbeskrivelserne kan du se under hvert produkt nederst på siden som her:

http://www.istol.dk/kontorstol-design-laeder-kontorstol-next.html

Jeg vil gerne bede om tekster på 20-50ord i den korte beskrivelse og 200-300 ord i den lange beskrivelse af disse stole:

http://www.amino.dk/forums/t/170993.aspx?PageIndex=5

Stol nr 1,2,3,4,6,7

Det giver måske ikke 2000 ord, men det betaler jeg gerne 180kr for :)

Er der behov for at lave nogle af teksterne længere, så er det også helt fint.

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig, og har du brug for info så kontakt mig endelig.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)