Nogle kreative grafikere der kan lave et fedt design til en T-shirt kollektion som vi lancere i foråret.
De eneste krav vi har er at i designer kan leverer et fedt og KREATIVT design. Sæt dig i køberen sted, hvad ville du købe? Lav noget du selv gerne vil købe?
Grafikkeren der laver det bedste design modtager i omegn af små 1000 kr. Alt efter designets kreativitet og udførsel, vores "deadline" er 3000 kr.
Ingen krav, det burde være nemt. ;)
Vi modtagere de kreative design på mail : Muuse@live.dk.
Jeg er faldet over denne hjemmeside(http://99designs.com), som måske vil kunne hjælpe jer på vej. Jeg har ikke selv benyttet den, men hører da gerne fra folk der måske har været forbi den.
Jeg giver det et skud! Angående opløsning osv, formoder jeg at det skal være i vector format. Eller hvad forventer i der? Evt et link til jeres hjemmeside? Lige til at reflektere jeres stil, i designet.
Nogle kreative grafikere der kan lave et fedt design til en T-shirt kollektion som vi lancere i foråret.
De eneste krav vi har er at i designer kan leverer et fedt og KREATIVT design. Sæt dig i køberen sted, hvad ville du købe? Lav noget du selv gerne vil købe?
Grafikkeren der laver det bedste design modtager i omegn af små 1000 kr. Alt efter designets kreativitet og udførsel, vores "deadline" er 3000 kr.
Ingen krav, det burde være nemt. ;)
Vi modtagere de kreative design på mail : Muuse@live.dk.
Håber i vil give det et skud. Held og lykke.
Kærlig Hilsen Fresh Clothing
Hej,
Kan du/i ikke sige hvad i kan lide eller hvis nogen billeder eller noget som jeg/os andre kan bygge ud fra :D