Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link til sider med høj pagerank som...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Medier og Co:

Fokuser altid på at linke til sider, der reelt giver værdi for læseren og som er nyttigt. Du skal ikke tro det er godt at linke mod en side med høj pagerank, hvis det ikke har relevans. 

Er desuden enig med Jonas om, at udgående links er godt, da det gør din hjemmeside hænger bedre sammen med resten af nettet og det er i søgemaskinernes ånd. 

er helt med på at linke til relevante sider :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:26

Jeg ville aldrig linke til en direkte konkurrent, hvad enten den var kommerciel eller ikke. Og så ville jeg linke til noget andet end Wikipedia;-)

Jeg kan ikke erklære mig enig med Jonas om at det skulle give højere Pagerank at linke ud til specifikke sider, da PR så vidt jeg ved kun afhænger af indgående links.

Men det kan helt sikkert hjælpe på troværdigheden af siden at linke til en side med trust og relevans.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:14

Erik Hamre:
Jeg ville aldrig linke til en direkte konkurrent, hvad enten den var kommerciel eller ikke. Og så ville jeg linke til noget andet end Wikipedia;-)

er det subjektivt du ikke vil linke til wiki eller er der en SEO grund? der er rigtignok andre bedre kilder, f.eks Gyldendal, men de har da en ok høj pagerank..

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:06

Jeg mener ikke der er nogen grund til kun at sende linklove efter Wikipedia, der jo efterhånden ligger nr. 1 på alle informations søgninger :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)