Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Tilbud på Geographical Norway jakker

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

StineR:

Vil da lige støtte Ezzo, min mand købte nævnte jakke i troen om at det var god kvalitet, men av ingen lynlåse dur i dag, 2 mdr senere..!!

Hej Stine

Så vil jeg da råde dig til at bruge din reklamationsret.

Har du købt den online, så skal sælger også betale for fragten i forbindelse med reklamationen.

Mvh

Morten

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 11:24
Hej - Har du den jakke nederst til højre i str. L ? I så fald hvad farve og hvad koster den ?
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gaab, at i gider =)

Fedt at trådstarter sælger jakkerne, ægte eller ej.

hvis den enkelte person vil købe en, så gør det hvis du syntes det virker overbevisende nok :-)

Jeg køber aldrig fra markeder og outlets (altså jakker) og bukser osv, men t-shirts og sko kan jeg sagtens, jeg mærker og ser mig da bare frem :-)

Det op til den enkelte, og ingen andre.

Og Ezzo: Det da ikke særlig klogt at optræde som du har gjort her.

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så syntes jeg du skal kigge på udefra :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hey

Modellen hedder Alaska. Jeg har desværre ikke flere på lager. Men den kommer igen om en uges tid. Den koster 895 kr.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

ezzo:

Hey

Modellen hedder Alaska. Jeg har desværre ikke flere på lager. Men den kommer igen om en uges tid. Den koster 895 kr.

Jeg tror ikke at han spørg dig om du har den på lager, men derimod trådstarter som har smidt tilbuddet op?

Eller har jeg misforstået et eller andet.

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:29

Okay... Så blander jeg mig udenom

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ezzo @ Okay... Så blander jeg mig udenom...

Bedre sent end aldrig Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:00

ezzo:

Du mener måske man bare skal sælge uden at hjælpe kunden med sine spørgsmål? Du er måske ikke vant til et ord som hedder service? Men det bruger vi altså i vores butik, så derfor skal vi kunne svare på ALT vedr. disse jakker.....

Der er kun 1 agent i DK og det er ikke der de får fra, og så er det faktisk ligegyldigt men alt andet.

Skal jeg forstår det således, at du ik kan forsvare dine egne påstande tidligere i tråden, og derfor forsøger at trække hele diskussionen i en anden retning?
Jeg mener bestemt ik, at jeg på noget som helst tidspunkt har sagt, at man ik skal hjælpe en kunde, men nu har vi sjovt nok hellere ik diskuteret det Wink Og service er et fremmedord, så det forstår jeg heller ik (IRONI KAN FOREKOMME)...

Men jeg er imponeret over, at du skal kunne ALT vedrørende disse jakker. Så du kan simpelthen samtlige specifikationer på alle 600 modeller i sortimentet. Jeg er imponeret Smile

Der er 2 importører i DK + gammel, så det er egentlig 3. Og igen hvor ved du fra, hvor jakkerne kommer? Mig bekendt, så sælger begge importører til alle dem, som gerne vil købe, og som har cash... Men hvis du overvåger hvert salg + mærker alle jakkerne med unikke koder, så de kan spores, så kan jeg bedre forstå, at du ved hvor de kommer fra, eller hvor de ik kommer fra... 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:14

Er det de samme modeller som Bilka sælger til 600 kr ?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:23

De findes også i varepartier på Lauritz i stor stil - ikke at der er noget galt med det i sig selv, men synes, at når et brand begynder at blive forhandlet på en sådan måde, i så stor stil, så går der noget af det.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)