Hej Stine Så vil jeg da råde dig til at bruge din reklamationsret. Har du købt den online, så skal sælger også betale for fragten i forbindelse med reklamationen. Mvh Morten |
Amino Tilbud på Geographical Norway jakker
|
Gaab, at i gider =) |
http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.
Hey Modellen hedder Alaska. Jeg har desværre ikke flere på lager. Men den kommer igen om en uges tid. Den koster 895 kr.
|
Jeg tror ikke at han spørg dig om du har den på lager, men derimod trådstarter som har smidt tilbuddet op? |
Ezzo @ Okay... Så blander jeg mig udenom... Bedre sent end aldrig
|
Skal jeg forstår det således, at du ik kan forsvare dine egne påstande tidligere i tråden, og derfor forsøger at trække hele diskussionen i en anden retning? Men jeg er imponeret over, at du skal kunne ALT vedrørende disse jakker. Så du kan simpelthen samtlige specifikationer på alle 600 modeller i sortimentet. Jeg er imponeret Der er 2 importører i DK + gammel, så det er egentlig 3. Og igen hvor ved du fra, hvor jakkerne kommer? Mig bekendt, så sælger begge importører til alle dem, som gerne vil købe, og som har cash... Men hvis du overvåger hvert salg + mærker alle jakkerne med unikke koder, så de kan spores, så kan jeg bedre forstå, at du ved hvor de kommer fra, eller hvor de ik kommer fra... |
Er det de samme modeller som Bilka sælger til 600 kr ? |
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
De findes også i varepartier på Lauritz i stor stil - ikke at der er noget galt med det i sig selv, men synes, at når et brand begynder at blive forhandlet på en sådan måde, i så stor stil, så går der noget af det. |