Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig kritisk fejl - brug 1 minut til at teste 1 ting på min side.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Resultatet her er, at jeg kan skrive tekat, og trykke gem og bestil (eller hvad den nu hed) - MEN.. Så kommer jeg fint nok videre, men teksten er forsvundet fra labben. Jeg ved altså ikke om den er gemt, eller det ikke har virket.

Hvordan burde det virke?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser ud til der er rimelig stor forvirring omkring hvordan det bør virke, måske du skulle lave en lille video som viser hvordan det bør virke, kan ikke selv teste da jeg er på via amino mobil, men tester det da lige i morgen formiddag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:50

Søren Larsen:

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad som er galt. Det er jo fint, at 'bare' en ud af ti oplever fejlen, men alligevel ekstremt irriterende når det ikke virker for absolut alle.

Tak for alle tilbagemeldinger.

- Søren.

alle kan sikkert skrive , men problemet er det forsvinder når jeg går videre i købs proces , så er det er gemt og hvor ligger det på siden den bestilte vare vis jeg klikker til ved køb dankort kan jeg ikke se noget gemt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3390
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 36
Fra  Træfælderen Skrevet kl. 22:54

Hej Søren 

Testet og det virker fint for mig. Kom fint igennem til indtastning af kortoplysninger.

Vh. Peter..........

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:06

Michael R. Gertz:

Det ser ud til der er rimelig stor forvirring omkring hvordan det bør virke, måske du skulle lave en lille video som viser hvordan det bør virke, kan ikke selv teste da jeg er på via amino mobil, men tester det da lige i morgen formiddag.

Præcist!

Vi skal have en kravsspecifikation før vi kan sige om den overholdes!

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 11:10

Glimrende at så mange har testet dette.

Dette er et godt eksempel på at uanset, hvor smart man selv synes ting fungerer, så kan man ikke forudsige folks opfattelse af det.

Carsten Kvist:

Jeg ved altså ikke om den er gemt, eller det ikke har virket. Hvordan burde det virke?

Det skal virke sådan:

1) Man skriver på den store navnelap (label editor)  og vælger et ikon. Dette er navnemærke#1

2a) Hvis man skal have flere navnemærker, så klikkes på "Gem - og lave en mere".

- "Din bestilling"-sektion 'foldes du' Den har været skjult til nu - fordi den ikke har været relevant.
- Navnemærke#1 lægges under "Din Bestilling", hvor man kan se designet, antal sæt, antal mærker og pris.
- Skærmen scroller ned, så man kan se hvor navnemærke#1 under "Din bestilling".
- Label editor ryddes, så den er klar til næste navnemærke
- Skærmen scroller op til label editor

2b) Hvis man ikke skal have flere, klikkes på "Gem - videre til bestilling"

- "Din bestilling"-sektion 'foldes du' Den har været skjult til nu - fordi den ikke har været relevant.
- Navnemærke#1 lægges under "Din Bestilling", hvor man kan se designet, antal sæt, antal mærker og pris.
- Skærmen scroller ned, så man kan se hvor navnemærke#1 under "Din bestilling".

3) Hvis bestillingen er ok, klikkes "Bekræft - videre til betaling"

Det virker så enkelt og godt, når man selv har lavet det.  Men det er helt umuligt at vurdere fordi jeg har set så længe på det og gennemgået proceduren så mange gange at jeg er helt 'blind'.

Tak til alle som tester.

- Søren.

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 11:35

Jeg får ikke en fejl, men der er 285 fejl på siden, hvilket kan gøre at nogle browsere får siden galt i halsen.

Syntes du skal overveje en mere sigende overskrift.

Navnelapper® holder på alle dine sager
- sparer dig for tid, besvær og penge.

er noget tvetydigt og upræcist, og det kræver at man leder efter information om hvad det helt præcist er man er ved at købe.

Det tog mig lang tid at finde ud af at de rent faktisk er selvklæbende!!??

Teddy 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:37

Så fik jeg testet det her fra. og det virker fint her, Om jeg trykker gem og lav en mere eller Gem og videre til bestilling så bliver navnelappen lagt ned i bestilling neden under uden problemer.

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 13:29

Teddy Carlsen:
tvetydigt og upræcist, og det kræver at man leder efter information om hvad det helt præcist er man er ved at købe.

Tak for det - så snart alle bugs og tekniske udfordringer er ryddet af vejen, så skal jeg helt klart forbedre kommunikationen på siden.

Jeg vil undgå at overlæsse besøgende med information på toppen af siden, men det skal jo være til at forstå hvad det er som tilbydes.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:30

Teknisk virker det her. - Chrome.

Men...

Det hopper meget op og ned når jeg bruger det. - Der kommer en cirkel om billedet når jeg vælger billede. Hvis jeg vælger intet billede forsvinder cirklen, gør jeg intet får jeg en tom cirkel. - Denne tomme cirkel kan desuden ikke gEnskabes hvis først billede er fravalgt.

Man kan centrere og venstrestille, hvorfor kan man ikke højrestille?

Jeg synes ikke det er tydeligt at de der runde stiplede 'ting' er knapper!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)