Min hjemmeside (ØkonomiEksperten.dk) og mit logo er absolut version nr. 1. Er der nogen der kan hjælpe eller har ideer til at få hjemmesiden og logo gjort professionelt. Eller er der nogen der kan anbefale en grafisk designer. Mvh ØkonomiEksperten v/Ulrik Rasmussen |
Grafisk design
Du kan kontakte mig på kasper@ehandballmanager.com Så kan vi finde ud af noget. Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
vi laver også gerne et udlæg til dig, mail dine ønsker til lucca@freemedia.dk det koster kun hvis du ønsker vi laver det :) |
Hej Kasper Tak, jeg vender tilbage efter jul når jeg har gransket de forskellige indlæg. Mvh ØkonomiEksperten v/Ulrik Rasmussen |
Hej Lucca Tak for dit svar, jeg vender tilbage efter jul når jeg har gransket de forskellige svar jeg har fået. Mvh ØkonomiEksperten v/Ulrik Rasmussen |
Jeg vil meget gerne se logoet når det er du har valgt det du synes er bedst :) |
One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.
Hej Ulrik Jeg vil også meget gerne hjælpe dig med opgaven. Du kan læse lidt om min virksomhed på www.designunivers.dk - her finder du referencer, cases, priser mm. Jeg kan kontaktes på michael@designunivers.dk. Glædelig jul og godt nytår. Mvh. Michael Storm |
Jeg vil gerne anbefale Gitte Brinck fra Cicerodesign.dk Hun har lavet den grafiske del på min webshop www.mobil4u.dk |
Hej Michael Tak for din mail, jeg kommer tilbage efter jul, når jeg har kigget alle henvendelserne igennem. Glædelig jul og godt nytår Mvh ØkonomiEksperten.dk v/ Ulrik Rasmussen |