Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisk projekt-leder med PHP erfaring søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej venner!

Onlinefabrikken er et webbueau i rivende udvikling og der er mildest talt nok at lave og er hermed kommet frem til at jeg søger én ung, smilende og ikke mindst dygtig projektleder med ben i næsen!

Behovet skyldes at jeg efterhånden har svært ved at håndtere salg, markedsføring, programmering og dét at sende opgaver ud til mine freelancere så det har fået et godt indblik i den enkelte case.

Dette kræves af dig:

Du er smilende og klar til at give den GAS! Jeg er selv en skør kugle og der skal være plads til at vi uformelle ind i mellem – Samarbejdet må jo meget gerne blive et venskab også ;-)

Du skal have noget PHP feeling – Mine freelancerer leverer 99% af gangene et godt stykke arbejde, men det er vigtigt at du lige kan se om det rent funtionsmæssigt batter inden det kommer igennem nåleøjet og frem til kunden.

Du SKAL kunne arbejde selvstændigt, jeg skal kunne give dig nogle opgaver og to-do’s og så bagefter slippe dig ”løs”.

Dette kan vi tilbyde dig:

En god grundløn + bliver du ”belønnet” pr. kunde der er fulgt til dørs.

En god samarbejdspartner som er klar på give den FULD hammer, men samtidig fyre et par sjove bemærkninger af ;-)

Det er ikke et must at du bor i Aalborg, men hvis du alligevel gør, så kan du sidde i lækre lokaler på Nytorv (Aalborg C).

Hvis du har flere spørgsmål, så hiv da endelig fat i mig på Skype: Ebbe-Hansen eller på ebbe@onlinefabrikken.dk

God vind – Vi ses!

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare lige for en god ordens skyld, så hav lige i baghovedet at det ikke er lovligt at benytte alder eller generelle aldersbetegnelser som "ung" som ansættelseskriterier i job annoncer m.v. ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Oscar - Jeg skal lige formulere mig rigtigt kan jeg høre, sorry!
Jeg er selv en ung fidus - Det er vigtigt at vi klinger, før vi indgår et samarbejde. En 50 årig med humor, gejst og KICK-ASS energy er mere end velkommen ;-)

Tak for at sørge for lov og orden, Oscar! Ha' en god dag. 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe,

Det er nu ikke så meget det at der ligger en anden tanke bag. Det tror jeg godt de fleste kan regne ud. :-)

Det er bare som virksomhed er du underlagt den danske lovgivning, og der er der en række regler for hvad man må og ikke må i forbindelse med jobsøgning som virksomhed.

Så selvom du mener noget andet ("ung af sind" går jeg ud fra) med ordvalget etc. så kan en eventuel utilfreds person, konkurrent eller lignende sætte din virksomhed og dig i en uheldig situation med sådanne et opslag. Det gælder uanset om det er på amino, eller mere jobsøgningsmålrettede websites som jobindex og lignende.

Nu har du så uddybet det, så det er lidt vanskeligere, men som nævnt, for en god ordens skyld, så er det nok en god ting lige at huske på når du skal ansætte den næste person, og den næste person osv. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe

Smid mig gerne en mail på mj @ pezzo.dk

Hilsen
Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver bare "ung af sind". Så træder du ikke nogen over tæerne :)

Vh Brian

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)