Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler besøgende på webshop

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop apeshop.dk 

Webshoppen er rat ny, og jeg er rat ny i faget internet handel. Men har mange års erfaring med de produkter jeg sælger.

Jeg mangler nogen fif / tips til hvordan jeg får nogen flere besøgende på min webshop eller får en bedre placering på google, jeg har nemlig svært ved at finde min webshop når jeg søger i google på de søgeord jeg har lagt ind.

Jeg har også svært ved at vurderer om siden er sat nem og godt op så det er nemt at finde rundt i, vi har her i huset snakket meget om det er nemt for kunderne at finde ud af.

De søge ord jeg godt kunne tinge mig at blive fundet på i google er rat få men de få ord jeg har vil jeg gerne ligge højt med.

Håber der er et par stykker herinde som kan være behjælpelige med disse problemer.

det skal siges internet handel har jeg ikke prøvet før så det kan være det bare er lidt forståelse for det som mangler. 

Mvh. Søren

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:47

Hej Søren

Må jeg først sige, hold kæft nogle fede "biler" ;)

Derefter, er det noget som er eftersøgt på Google? Og hvis ja, har du overvejet at kigge på lidt SEO?

Eller hvad med nogle annoncer på bilbasen.dk, eller andre steder?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 19:51

Denne søgning er lige lavet i google på piaggio ape og det søge ord har jeg skrevet i min SEO på hjemmesiden men jeg kan bare ikke finde min side når jeg søger på google. alt andet som jeg mener ikke bør ligge før mig i google ligger der sider fra holland og tyskland. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:01

Din konkurrence er ekstremt lav, hvis du skriver til mig på es(snabela)seeup.dk - Så kan vi måske få en aftale i hus omkring noget Linkbuilding også lidt basis Onpage seo?

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:07

Er der en speciel grund til du ikke har pris på dine køretøjer ?

lidt underligt man skal ringe for en pris på en webshop :)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:08

Kig eventuelt lidt på dine produkt tekster. Du har meget tekst som går igen på de forskellige sider! Det er Google ikke så glad for !

Mvh
Emil

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 20:15

Kan du forklare lidt om hvad det er du her tilbyder. ?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:17

Apeshop.dk:

Kan du forklare lidt om hvad det er du her tilbyder. ?

Hvis det er mig du snakker om, så tilbyder jeg dig at gennemgå din webshop for onpage seo, altså alt hvad der skal laves af optimering på hjemmesiden, også derefter laver jeg elite linkbuilding som gør at du rykker helt op på Google.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 20:18

Ja det er der Nets var helt vilde der jeg ville tilbyde dem med betaling over dankort så jeg blev tvunget til at tage dem af. men jeg har fundet en løsning så produkter som jeg vælger ikke kan betales med dankort. men der er 2 ugers leveringstid på dette modul der kan gøre dette så ind til da må de stå som man skal ringe for pris.

Tilmeldt 18. Dec 12
Skrevet kl. 20:20

Emil Lykkeskov:

Kig eventuelt lidt på dine produkt tekster. Du har meget tekst som går igen på de forskellige sider! Det er Google ikke så glad for !

Mvh
Emil

Hvilke tekster er det her som du taler om, kan du give et eksempel ? så jeg kan blive med på hvad du mener.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)