Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af domæner hos GratisDNS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har en bunke domæner liggende hos GratisDNS, som vi efter lang tids venten skal til at have i luften. Vi regner med at bruge UnoEuro til hosting, men er det overhovedet muligt, mens domænet ligger hos GratisDNS?

Såfremt det ikke er, hvad vil være det nemmeste at gøre - og hvordan?

På forhånd tak.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sagtens beholde DNs hos GratisDNS - det har intet med din Unoeuro hosting at gøre. 

Dog er der lidt mere arbejde i opsætning, da du skal ind to steder.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg ser intet problem i at det ligger hos gratisdns.dk, de fleste har næppe behov for at rette noget i DNS så tit, ofte så skal man kun sætte det op en gang og så er det måske lidt for omstændigt at flytte domænerne.

Jeg har en del kunder som bruger GratisDNS og det fungerer fint, jeg har aldrig oplevet problemer med det.

Flytter du det til den udbyder du hostes hos og du senere beslutter dig for at flytte til anden udbyder, så skal du flytte domænerne, det slipper man for ved at benytte GratisDNS.dk

Jeg sætter selvfølgelig altid nye domæner op på egen DNS, men ser altså intet problem i at kunden skulle vælge at benytte en ekstern DNS service.

Det er dog kundens eget ansvar at DNS opsætningen er korrekt.

;-Peter

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Redhawk

Du kan sagtens administrere dine domæner fra GratisDNS og hoste din hjemmeside hos UnoEuro. 

Dog vil jeg anbefale dig at flytte domænerne til UnoEuros DNS tjeneste - som også er gratis. De har et langt bedre interface, fantastisk support (ja, gratis support!) og flere funktioner. 

Jeg administrerer selv alle mine domæner hos UnoEuro efter jeg skiftede fra GratisDNS, også selvom jeg hoster mine hjemmeside flere forskellige steder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)