Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en dagens-deal side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

hvad koster sådan en side, og kan man købe sig nogle medlemmer med, og kan man lave noget andet på facebook bedre og blligere

skriv til varerpartier@gmail.com

thomas

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Der er masser af klon sites lavet så for et par hundrede dollars kan du være kørende.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Thomas. 

Dit indlæg er simpelthen for tyndt til at jeg tror du skal regne med at få ret mange svar. Du stiller nogen meget åbne og flyvske spørgsmål og det ligner ikke du har gidet at tænke over det i meget mere end 30 sekunder før du kaster dig ud i at bruge nogen andres tid. 

Af en eller anden grund besluttede jeg mig nu alligevel for at svare, selvom jeg synes dit indlæg er rimelig tamt. 

1) hvad koster sådan en side

Som det andet indlæg nævner findes der virkelig mange kloner og du kan sikkert finde en for under 100$. 

2) og kan man købe sig nogle medlemmer med

Vil du købe en allerede eksisterende side, eller vil du starte en selv? Hvis du vil starte en selv så er der logisk nok ikke nogen medlemmer med allerede. Hvis vi antager det, så er du altså ude i at købe en eksisterende side, og her er det jo selvfølgelig ikke en fast pris, det afhænger af en hel masse ting.

3) og kan man lave noget andet på facebook bedre og blligere

Det spørgsmål giver knap nok mening. Noget andet end hvad? og nok billigere end hvad? Hvad sammenligner du med? 

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:06

hejsa

okay, men det kunne jo være rart hvis der så også var nogle mail adr med, så man havde nogle at sende ud til

jeg har selv varer, men vill også kunne få andre firmaer med i det

thomas

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 14:09

hej

undskyld da, hvis det er tamt, men jeg har mange ting der flyver rundt, og tænkte bare om der var nogle der kendte lidt mere til det end jeg selv

tænker på hvis der er en der har en facebook side og har msåke 2000 medlemmer om man der kan lave nogle tilbud, altså lægge nogle varer på som de kan købe - 50% eller anden rabat

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 11:02

min første tanke er at når du er så dårlig til at formulere dig, så bliver det nok også svært for dig at få leverandører til siden.

hvad kan du tilbyde leverandører som andre meget mere etablerede sites ikke kan? hvorfor skulle folk tilmelde sig netop dit site, når der findes så mange andre?

jeg tror at for at du skal få dig størst muligt chance for succes, så skal du finde en niche, eller i hvertfald en bestemt retning. ligesom takeoffer.dk der kun har deals på rejser og ophold, så kunne du måske lave en deal side om gadgets og elektronik?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:45

Det kan ikke koste ret meget. Så på google efter det, du kan vel få et Wordpress plugin som kan klare det for dig Big Smile

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 11:52

Hvis det ikke er meget nødvendigt med kundedatabasen, så kan det fåes gratis via drupal: http://drupal.org/project/opendeals

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)