hej, jeg har et navn og software til min artikeldatabase for webshops, men hvad vil gøre det til en god artikeldatabase
set fra alle jer webshop ejere? jeg har SEO, indhold, og udgående links jeg skal forholde mig til samt længden og antal links pr artikel!
Hvad er i tilfredse med på længde og antal links?
Hvis jeg foreslår mion 300 ord og kun et link, enten som keyword, webshop url eller kombinationen f.eks 'design ure hos uroptik.dk' ville i tilmelde jer
eller mener i at et link er for lidt? Ved at holde link antal nede kan jeg bedre levere kvalitetslink på det ene link, lyder det ikke bedre?
ps artiklerne skal omhandle et produkt eller en service jeres webshop udfører, artiklen kan også være en anmeldelse/review, eller en guide til at bruge et produkt, altså artikler der faktisk er værd at læse, det er vist ikke nogen hemmelighed at de fleste artikel databaser er for google's skyld alene, kunne være rart at artiklerne blev læst og havde noget værdi så man kunne kombinere det endnu bedre!
Jeg tror du i starten vil komme til at støde ind i et hønen og ægget problem. Som webshopejer har personligt svært ved at se værdien i at tilbyde dig en god, velskrevet artikel om min webshop du kan smide ind på et site uden besøgende eller autoritet, både for dets besøgende og google.
Først når der faktisk er besøgende og noget værdi, tror jeg det er det værd. Ellers vil jeg bare smide tid og penge ud af vinduet.
@ kristoffer - ja det kan jeg følge dig i, hvis man tænker kortsigtet er det et problem, men så må jeg arbejde lidt hårdere for at skabe trafik og nogle gode betingelser for at webshop ejere kan få en langsigtet tankegang.
At finde produkter og skrive om dem uden nogle udgående links i starten må være måden at jumpstarte projektet :)
Men tror faktisk godt folk vil skrive artikler her i starten når de ved de skal lave en varieret linkprofil og alle er syge efter det næste gode link :)