Jeg har nu registreret mit firma navn og købt domæne og webhotel hos webhosting.DK
Nu skal jeg så i gang med en hjemme side . Hvordan får jeg den installeret . Der står man med et klik kan starte . Men jeg kan overhoved ikke finde ud af det . Er der en venlig sjæl der gider bruge 10 min på at få det til at køre så mit domæne og hjemmeside kommer til at høre sammen. Håber i vil hjælpe .
køre så mit domæne og hjemmeside kommer til at høre sammen
Tryk fanebladet Moduler > Wordpress, derefter vil systemet installere Wordpress på dit webhotel, installer det i roden, og det virker indenfor få minutter. Husk at aktiver dit domænenavn først hvis ikke det er gjort, ellers kan du ikke tilgå dit webhotel med domænenavnet.
Jeg har trykket på den . Den siger så . Wordpress installerer i hoved katalog . Og så viser den et skræm dump med en masse filer der skal udfyldes . Er slet ikke med her
er jo netop wordpress der spørger dig om hvad dit kodeord skal være osv, det er helt normalt. Wordpress aner intet om hvem du er, hvad dit password skal være og hvad din kontakt email adresse er, så det skal du selvfølgelig taste ind