Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykt blad der har eksisteret i 10 år med 6000 abonnementer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at stå for salgsdelen af Annoncer, til et blad der har eksisteret 10 år i Danmark.

Jeg kunne godt tænke mig en vurdering af potentialet, i interessen for annoncør i bladet.

Information Omkring vores blad.

Bladet har eksisteret i Trykt form i 10 År.

Bladet har i de 10 år aldrig selv henvendt sig for at tiltrække Annonceringer (Selv blevet kontaktet)

Vi har 6000 Betalende Abonnementer.

Ca 300 Abonomenter udgøres af Danske Instituationer

Abonomenterne er fordelt over hele Danmark.

Bladet udkommer 18 Gange om året

Sidetalet i ren artikel form (Uden nuværnde grafik/annocer etc..) er på mellem 25 - 35 sider

De personer der modtager bladet har det tilfælles at:

-De har Børn.

-De har børn i skole/efterskole/daginstitutioner.

-De er voksne gennemsnitlig mellem 26 år - 55 år gamle.

- Prioritere en stærk uddannelse

- Er i arbejde.

De annoncer som jeg kommer til at stå for vil typisk ligge i dette prislag:

1/4 side

110 x 83

3.40,-

1/2 side

227 x 83

110 x 172

6.9000,-

1/1 side

227 x 172

13.760,-

Priserne er incl. farvetillæg

Hvordan er jeres vurdering af fremtidig, tiltrækning af Annoncer ?

Mvh

Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 14:52

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hvad er det for et blad?

www.dindeal.dk

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:14

Lige umiddelbart så syntes jeg det er vildt dyrt og ville aldrig sige ja tak til sådan et tilbud.

Mvh Jimmi

Fra København Ø
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:13

Hej Michael

Jeg driver et magasin indenfor sport på næsten samme størrelse. Vi har ikke haft meget tid til at kontakte annoncører, så overvejer at få nogle til at hjælpe. Tænkte på om vi kunne lave noget samarbejde vedr. salg. Lad mig vide hvis det er noget du er interesseret i at tale videre om.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:34

Det lyder meget dyrt - målgruppen er meget bred, så kontaktprisen er høj. Jeg annoncerer lejlighedsvist i et fagblad, med et oplag på ca. 6.500 - der koster en helsides farveannonce 5.200 kr. Da det er et fagblad, ved jeg at alle læsere er i min målgruppe, så selv om jeg synes, det er dyrt, kan jeg leve med det.

Umiddelbart kan jeg ikke se veldefineret målgruppe i din beskrivelse, så jeg tror, det bliver svært.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 14:34

Hej,

Min beskrivelse er også noget tynd. (Grundet at vi er ved at forhandle de sidste ting på plads) Så har muligvis været ude med en lidt hurtig mail (Undskylder)

Selve bladet er også et fagblad, men skulle gerne kunne løfte sløret, for det en gang i næste uge.

De priser jeg oplyste var standard pakker der kun benyttes af store  firmaer (Danfoss/DFDS etc.)

Ellers kommer jeg til at kunne tilbyde, rigtig fornuftige annonce priser på mindre annoncer. Jeg har også muligheden for at sælge, en type annonce der kommer i 3 fagblade til en rigtig god pris! Hvor jeg rolig kan love at vi rammer en af de største faggrupper i Danmark. +30.000 abonnementer (Samlet for de 3 fagblade) Det lækre ved jobbet er at jeg kun, skal skaffe relevante annonce muligheder for denne faggruppe.  Ingen Pistol Salg !

Men i første omgang, bliver det jo et hårdt arbejde, at etablere et godt annoncør netværk, men også super spændene.

Jeg vil lige benytte muligheden for at takke jer for at i har svaret på min ganske vage "Post" var nok lige lidt hurtig og bare super glad ;)

MVH

/Michael Clausen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)