Jeg/vi har prøvet at kontakte dem adskillige gange, mange gange rent faktisk over flere måneder, men de svarer aldrig retur på vores mails, er de bare generelt sløve eller tjener de bare penge nok og vil ikke have nye kunder ?
Jeg/vi har prøvet at kontakte dem adskillige gange, mange gange rent faktisk over flere måneder, men de svarer aldrig retur på vores mails, er de bare generelt sløve eller tjener de bare penge nok og vil ikke have nye kunder ?
Best regards
Hej Kim,
Jeg har ledt i vores system, og jeg kan ikke finde nogle henvendelser fra dig. Er du sikker på, at du har sendt dine mails til support.dk@tradedoubler.com? Har du mulighed for at skrive til os igen, så vi kan hjælpe dig videre?
Best regards
Hej Kim,
Jeg har haft lidt blandede oplevelser med deres kundeservice. Nogen gange oplever jeg hurtigt retursvar, mens der andre gange går op til flere uger. Men synes generelt at de håndtere deres support nogenlunde, og man får nogle relevante svar retur.
Jeg har ledt i vores system, og jeg kan ikke finde nogle henvendelser fra dig. Er du sikker på, at du har sendt dine mails til support.dk@tradedoubler.com? Har du mulighed for at skrive til os igen, så vi kan hjælpe dig videre?
Det er ikke mit eget firma, men firmaet jeg arbejder for Meebox, vi har skrevet adskillige gange om at komme i kontakt med jer men aldrig modtaget noget svar :)
Jeg får min kollega Lotte som har kontakten med affiliate til at skrive til jer igen.