Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOD måde til registering af kunder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger hjælp til en god nem måde at holde styr på mine kundeemner. Jeg har i dag masser af visitkort og diverse kundelister som jeg gerne vil samkøre.

Et godt nem program, som jeg kan indtaste Navn, Adresse, daglig leder, tlf. og emailadresse og som jeg efterfølgende kan søge på by og/eller navn mm. Er ikke specielt god til Excel.

Mvh

Morten

Morten

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:48

Hej Morten,

Det lyder som noget et crm ville kunne hjælpe dig med :)

-Søg "crm" inde på Google, og find det der opfylder dine krav, bedst muligt...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Fra  KL Consulting Skrevet kl. 16:49

Hej Morten

Som der allerede er forslået er det typiske CRM system, min erfaring med disse er dog at de hurtigt bliver ret store og komplekse og derfor primært bruges af store virksomheder. 

Derfor vil min anbefaling til dig være at lave/få lavet noget i Excel. Primært fordi Excel findes på alle computere og folk har i forvejen et godt kendskab til det. 

Med lidt søgning rundt på nettet er det måske muligt at finde nogen der har lagt en model op, du kan bruge.

Alternativt kan du sende en mail på info@klconsulting.dk og vi kan se på lave en god løsning som passer perfekt til dig. 

Jeg lave Excel programmer ved siden af et almindeligt job, så jeg er ret god til det og det er relativt billigt.

(+ Det koster ingenting før vi er enige om en endelig løsning)

Med venlig hilsen, 

Kristian

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:00
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 23:12
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)