Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikler købes, betaler gerne 1+ kr. pr. ord (Men kun hvis de efterfølgende ligger godt på Google)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Unikatt Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg er ny ''iværksætter'', jeg er ikke meget for at anvende dette ord om mig selv endnu, da det ikke er meget jeg har iværksat endnu, andet end at få bygget en webshop og er i gang med at skabe overblik, få viden og skaber kontakt til diverse leverandører. - Det er en dejlig proces som åbner en helvedes masse døre til ny viden. 

En af de ting jeg som kommende e-pusher, er meget optaget er SEO, som jeg anser for at være en videnskab med en helvedes masse faktorer og variabler som selv de mest garvede ''eksperter'' kun kan gætte om. Ikke desto mindre er jeg overbevist om, at min shop skal have noget indhold i form af tekst, da det er logisk for mig at det er noget som Google bryder sig om. Dette indhold skal være af en vis kvalitet og min startbud, i overskriften, kan sagtens forhandles. 

Jeg er ude efter en forfatter der kan skriver artikler der virker. 

Jeg forestiller mig, at jeg en tid efter min shop er gået live undersøger hvor godt/skidt jeg er placeret på Google. Opgaven med dine tekster er at få mig højere op. Jo højere op teksterne bringer mig, desto mere betaler jeg for dem. - Jeg håber at man fanger hvor jeg vil hen. 

Altså; kommer jeg ikke højere op betaler jeg 0 kr. for teksterne. Kommer jeg 10 pladser højere op betaler jeg X kr. pr ord. Kommer jeg 20 pladser højere op betaler jeg Y kr. pr ord. Kommer jeg 30 pladser højere op betaler jeg Z kr. pr. ord osv..

Jeg har været i kontakt med et par stykker herinde fra hvor jeg skrev en brief på hvad min virksomhed står for, hvad den forhandler, hvad den udmærker sig på osv., aflagde en bestilling på 2-3000 ord, hvorefter kommunikationen er strandet. 

Dette er ikke noget der haster, da deadline for hvornår shoppen går online er Q1 2013, grundet mangel af en vis type leverandør som jeg jager i øjeblikket. 

Årsagen til denne fremgangsmåde er at jeg kun ønsker at samarbejde med en tekstleverandør, der har stor tro på sig selv og tror på at opgaven kan løftes og fordi at jeg ikke ønsker at betale for noget jeg ikke kender effekten af, forud. 

Jeg hører gerne fra tekstforfattere med referencer og er selvfølgelig åben for forslag angående prismodellen (så længe den stadig minimum) til en vis grad er performencebaseret. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:06

Hej Elvis, har en del erfaring med dette og arbejder på hobbyniveau på flere store webshop hvor jeg bliver aflønnet som en seotrainee - har selv haft 2 webshop, en i england bl.a.

Du skal sammen med tekster på dine sider ud fra nøje udvalgte søgetermer lave offpage linkbuilding - det kan gøres på flere forskellige måder, hvor nogle er meget effektive! Ved at have et samspil med dine indgående link fra relevante sider og dine tekster, kan du justere dine ranking og fintune med forskellige midler onpage :)

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:12

ps artikler kan købes for under halvdelen pr ord i en god kvalitet hvis du finder den rigtige :)

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  Unikatt Skrevet kl. 01:15

Det giver ret god mening. Mine sider skal, klart, understrege hvad man finder i shoppen og troværdigheden stiger i takt med at der linkes til shoppen fra andre sider omhandlende det samme.

Skriver du selv dine tekster og/eller har du et par navne jeg burde have i mine overvejelser?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:14

Elvis S:
Skriver du selv dine tekster og/eller har du et par navne jeg burde have i mine overvejelser?

jeg skriver en del selv efterhånden, det holder budgettet nede på mine egne projekter, men ellers hyrer jeg pålidelige folk udefra som mellemmand :)

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  Unikatt Skrevet kl. 11:20

OK. Kan du anbefale mig nogen?

Havde faktisk troet at jeg ville svømme i tilbud, eftersom der er så mange der skriver artikler.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elvis S:

OK. Kan du anbefale mig nogen?

Havde faktisk troet at jeg ville svømme i tilbud, eftersom der er så mange der skriver artikler.

tror det er pga den måde du har sat dine krav op på, x antal pladser udløser x antal merkroner - det er for

stramt og folk kommer måske til at arbejde gratis i lang tid inden resultat ses!

læg opgaven ud i amino freelancer, få dem til at vise test artikel eller tidligere arbejde, vælg en og giv karakterer bagefter, hold fast

i dem der er gode ;)

Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  Unikatt Skrevet kl. 11:42

Som skrevet er det et forslag og jeg er åben for forslag til betalingsmodel så længe den er performencebaseret.

Jeg takker for dine gode indspark, btw.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:44

Jeg tror også at det vil være begrænset hvor mange henvendelser du får. Jeg skriver selv mange artikler for flere større og mindre webshops hver måned, og ved at det giver gode resultater.

Men jeg ville aldrig gå med til at arbejde udfra dine krav, da der jo er langt flere aspekter som der skal tages højde for end bare artiklen for at skabe bedre placeringer. Og hvis du/den person som skal gøre det ikke har har styr over det, risikerer jeg at have spildt en masse tid på at skrive nogle artikler til dig, uden at få noget ud af det.

Men hvis du vælger at ændre dine krav, skal du være velkommen til at kontakte mig. Så kan jeg give dig et rigtig godt tilbud :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har også afholdt mig fra at tilbyde mig, da jeg ikke har mulighed for at bruge tid på noget jeg måske først blive betalt for langt ude i fremtiden. Det svarer lidt til at jeg går i en forretning og køber et sæt tøj der vil egne sig til en jobsamtale, men forlanger at få det gratis, og først vil betale når og hvis jeg får et job.
Hvis du skulle få lyst til st købe kvalitets artikler, så er du velkommen til at skrive til mig. Min pris er 0,45 Pr ord for almindelige artikler.

Mange hilsner
Pernille.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)