En mulighed er at skrive noget mere content (altså tekster), som kan give google lidt mere at bide i? Burde kunne hjælpe lidt den rigtige vej :)
Jeg er ikke den store SEO-haj selv, men jeg har også erfaret at min side hoppede mellem nr. 5 og 95 i starten :) Byg stille og roligt nogle gode relevante links, arbejd med dine meta-titler og meta-descriptions (hvis du ikke har gjort det allerede), lav "flotte" links (Fx "fangfisk.nu/produkt/flue-til-ørred" istedet for "fangfisk.nu/produkt/flue48md-til-ørred-fwnfwejkfw-fgzgnrei" - Ved ikke om du har gjort det, men har du ikke er det godt at få gjort ved alle sider og undersider, før du begynder at linkbuilde, da dine links ellers vil dø når du ændrer dem senere)
Generelt tror jeg bare at det handler om at klø på :D
-Held og lykke med sitet!
(Må give dig ret i, at nogle af kommentarerne var lige flabede nok, men siden den ene ikke var ordentligt begrundet og den anden ikke var relevant, da du havde tilladt google bot, så synes jeg bare du skal ignorere disse 2 og tage alle de gode råd du har fået i tråden med dig istedet for :D)