Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback fra Beta-test endelig implementeret på min hjemmeside - hvad synes I om slutresultatet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseret på alt det gode feedback jeg fik fra andre Amino'er, har jeg lavet en del ændringer på min online service Meemooz. Hvad synes I om slutresultatet; især indenfor følgende kategorier:

- Fremstår konceptet klart; dvs er det nemt at finde ud af hvad man kan på siden og hvad man skal gøre for at komme i gang?

- Virker designet på siden færdigt?

- Er det nemt at navigere rundt på siden?

På forhånd tak for jeres input.

Mvh

Mark

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17

jeg kan slet ikke se social medier på siden god ide med facebook , google plus og twitter på din side , jeg ville vælge dette her plug in til din side det er let at dele på de social medier og likes og plusse din side dette her er mit favorit plug in http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/

fodnoten er meget lys på siden , den er svær at læse på en lys farve baggrund .

jeg kan slet ikke se hvordan man kan kontakte ejer bag siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 12:32

Fed idé. Men jeg syntes som du selv spørger om, ikke at konceptet står kniv skarpt. Billederne, med en gammel læder taske skulle få mig til at tænkte på sol og gode dage, men får mig i stedet til at tænke på ældre mennesker, hvor det hellere skal appellere til unge.

Syntes hellere du skal gå efter et image med nogle backpackers/bloggers/unge eller noget i den stil, og graffiti font passer heller ikke helt ind, men potentiale er der massere af, så bare klø på :)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)