Jeg er ved at afvikle min virksomhed indenfor hudpleje, og har i den forbindelse en del promotions materialer, som jeg ønsker at give væk, hvis nogen kan bruge det.
Der er primært tale om toilettasker i forskellige udformninger - alle med produktlogo præget på taskerne. Kvaliteten er udemærket.
Hvis nogen kunne finde anvendelse for disse bortgives de gratis - imod afhentning.
Jeg har også et restlager af diverse hudplejeprodukter, som jeg også gerne vil afsætte - dog til en rimelig pris.
Hvis der sidder nogen og kunne være interesseret kan varene ses på www.seabeauty.dk
Hvis nogen har ideer til andre steder, som måske kunne være interesseret, hører jeg også gerne.
Vil du gerne have afhentet hele dit overskudslager, og hvor meget plads optager det i så fald? Jeg kan nemlig rent faktisk godt lide de produkter ;) Og resten kan jeg sagtes fordele med lind hånd i julegave til de andre fattigrøve jeg kender ;)
Jeg har både promotionsmaterialer og salgsprodukter, som jeg prøver at afsætte - helst samlet.
Der er tale om adskillige paller - min 10-12 stk.
Salgsprodukterne vil jeg sælge til kostpris, medens promotionsmaterialer (toilettasker mm) er gratis - men med prioritet til dem der aftager salgsprodukter.
Så vi taler altså ikke om nogle få produkter - måske 3000 salgsprodukter ialt.