Emnet har været oppe før jul og der var overskriften også utrolig misvisende :-(
Derfor behøver du jo ikke at give trådstarter 1-stjerne i dag for noget han skrev for mere end 3 måneder siden. :-) Han har jo ikke selv ikke svaret i tråden siden 19. december sidste år.
Overskriften er nu ændret til noget forhåbentligt mere sigende.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Hvem bestemmer det? jeg giver lige så mange stjerner som jeg nu synes passer til emnet.
Karmastjerner skal ikke bruges til at straffe andre debattører.
At foreslå en ændring af overskriften ville have været en konstruktiv tilgang, og det kunne have hjulpet trådstarter, så han fik øget chancerne for et
Anyway, nu er overskriften som nævnt ændret, så den - måske - bedre stemmer overens med hensigten hos trådstarter.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Karmastjerner skal ikke bruges til at straffe andre debattører.
Hvad skal de så bruges til, jeg forstår det ikke? hvis man mener at et emne kun er 1 stjerne værd, det er vel ikke at straffe, men en dårlig anmeldelse af indlægget. Eller har jeg helt misforstået noget?