Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort tak til Amino

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 10. Dec 11
Indlæg ialt: 38
Fra  www.nicelight.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej derude. Jeg er ny herinde, og vidste ikke rigtig hvilken kategori  jeg skulle placere det her indlæg i.. Så undskylder i forvejen hvis jeg skulle have lagt det forkert.

Jeg ville bare sige stort tak til Amino, for at det er så let og få en masse god viden for en så ung knægt som mig.

Jeg er selv igang med at lave en internet butik, og bruger en del markedsføring til butikken, og det er her jeg synes Amino har hjulpet mig stort!

Hvis der er nogle ting man er i tvivl om, eller hvis der er nogle ting man gerne vil have en større viden indenfor, så er Amino der altid. I har så mange blogs, og så mange eksperter der er til rådighed hvis man har spørgsmål. Endnu en gang, stor tak til jer derude. 

I gør det lettere for en ung knægt som mig.

- Jonas :)  

Nicelight - Salg af lamper & tilbehør på internettet.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Velkommen til! Jeg er glad for at du finder communitiet brugbart.

Du er altid velkommen til at sende mig en PM hvis du har spørgsmål indenfor e-handel, programmering eller SEO.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Velkommen til Amino, og godt at du får noget ud af det. Det er et rigtig stærkt og brugbart netværk, med en masse spændende personligheder/profiler, der er med til at gøre Amino hvad det er.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)