Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsælger (no cure - no pay) søges til B2B produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Igennem de sidste 3 år har jeg kørt virksomheden tapetrykkeriet med god succes via online markedsføring, men nu er det tid til at kigge på at udvide antallet af kunder betragteligt igennem telefonsalg, og derfor søger jeg en som kunne være interesseret i dette? - vi kan give en rimelig høj procentdel af omsætningen i betaling for nye kunder!

mvh
Janus 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at i kan skrive på: Janus@tapetrykkeriet.dk

Derudover: Vi klarer alt efter ordren er i hus, og derudover kan vi også sagtens stå for udsendelsen af vareprøver til mulige kunder. 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak til alle dem der allerede har vist interesse - men jeg vil rigtig gerne snakke med flere! :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus

Nu er jeg ikke interesseret i at ringe for dig, men vil hører om du har forhandlere af dit tape? Jeg søger nemlig nogle produkter i den "boldgade".

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen

Desværre ikke - jeg er blevet spurgt om det flere gange - men vi har valgt at skære alle mellemled væk fordi det gør at vi kan tilbyde den bedste pris til alle vores kunder.

Vi havde forhandlere det første år, men da over 95% af ordrene kom direkte fra kunderne valgte vi at lukke ned for dem og være endnu skarpere på prisen over for alle.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, lyder ikke dumt :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)