Hej Aminoer, Julen står for døren og efter den januar-udsalget. Da jeg flytter over til Thailand i næste år og joiner de herrer Dennis Kjærsgård, Jørgen Linnet, Kristian Ole Rørby og Robert Kronberg m.fl., er der brug for lidt ekstra kontanter til flytte-udgifterne. Derfor tilbyder jeg et one-off linkbuilding tilbud til Aminoer, hvor jeg har prøvet at give så meget value for money som muligt. Der er, med untagelse af en enkelt pakke, tale om links i relevante danske artikler fra danske blogs med Pagerank 2-4 og god alder. Det er linkbuilding der 99% sikkert vil give dig et godt skub frem i resultaterne og hvor der er taget hensyn til at være sikker i forhold til kommende Penguin opdateringer. Pakkerne er som følger:Pakke 1. 20 links fra 300 ords artikler på blogs med Pagerank 2-4 - 3500 kr Pakke 2. 20 links fra 150 ords artikler på blogs med Pagerank 2-4 - 3000 kr Pakke 3. 15 links fra 300 ords artikler på blogs med Pagerank 3-4 - 3000 kr Pakke 4. 15 links fra 150 ords artikler på blogs med Pagerank 3-4 - 2500 kr *Pakke 5. 300+ Web 2.0 linkpyramide fra spinnede artikler med links til disse fra artikler, bookmarks og blogs - 1000 kr Jeg anbefaler kun Pakke 5, hvis du har forståelse for gevinsten/risikoen ved denne type links. Det kunne fx være til en affiliate side eller side hvor det ikke er let at få andre links. Tilgengæld er den meget effektiv, men indebærer som sagt en risiko for at Google i fremtiden devaluerer linksenes værdi. Jeg finder gerne nogle bonuslinks, men ovenstående er minimum antal links. Sådan bestiller duHvis du allerede er klar til at bestille kan du gå --> her <-- og udfylde Google Doc formen, så vender jeg tilbage med en bekræftigelse og email. Har du spørgsmål eller virker ovenstående link ikke af en eller anden gund, så skriv gerne til mig her på amino eller på mail@erikhamre.me. F.A.Q (Ofte Stillede Spørgsmål)Hvilken pakke skal jeg vælge? Den der passer i dit budget. Du kan se præcis hvad du får med hver pakke og der er klar sammenhæng mellem linkstyrke (og resultater) og prisen. Går du efter et søgeord med kun lidt konkurrence, så kan de billigste pakker være nok, mens der skal mere til for et søgeord med stor konkurrence. Kan du garantere placeringer med linkpakkerne? Jeg er helt klar over at det må være frustrerende at skulle købe en ydelse uden garanti for udfaldet, men fakta er at det ikke er muligt at give en garanti indenfor søgemaskineoptimering. De firmaer eller enkeltpersoner der tilbyder dette er oftest plattenslagere. Der er flere gode grunde til at det ikke giver mening med en garanti. Et er at man i søgemaskinerne er oppe imod andre konkurrenter og disses arbejde har man jo ikke indflydelse på. Noget andet er at Google kontinuerligt udvikler sig. Men når det er sagt, så har jeg endnu ikke oplevet en side der ikke er rykket op i søgeresultaterne med denne type links. Hvor meget eller hvor hurtig afhænger af hvilken pakke og hvor konkurrenceprægede de søgeord man går efter er, men – alt andet lige – så vil du med 99% sikkerhed se en positiv effekt Hvilken type links er der tale om? Bruger du software eller outsourcing? Alle links, med untagelse af en linkpakker, kommer fra danske blogs med høj Pagerank og Trust værdi. Hvert link er i en dansk, unik artikel om emnet, skrevet af Cloudwriter.dk. Derved har linket altså både relevans og linkstyrke. Denne kombination er lige nu den mest effektive linkbygningsmetode, især i forhold til prisen. Jeg tilbyder en pakke links med 300 Web 2.0 links, hvor artiklerne kommer fra en ‘spinnet’ engelsk artikel og her udføres arbejdet af software outsourcet til en partner. Denne type linkbuilding kan være – og er – meget effektiv, men medfører også en højere risiko. Derfor bør du overveje grundigt om du forstår konsekvenserne – både den potentielle hurtige gevinst – men også risikoen for at Google laver en opdatering som fjerner værdien af linksene. Har du en side som det er svært at få links til, eller hvor du er villig til at tage risikoen, så er det bestemt en heftig pakke, som nok skal give dig et solidt hop frem i søgeresultaterne. Hvem står bag? Det gør Erik Hamre, som er undertegnede. Jeg har arbejdet professionelt med søgemaskineoptimering og linkbuilding i godt 4 år, først i det digitale bureau Guava (nu en del af Netbooster) som SEO konsulent og manager, sidenhen som selvstændig SEO konsulent og affiliate marketer. Hvor lang tid tager der inden arbejdet er udført? Du modtager en rapport over udførte links så snart det er muligt, hvilket i de fleste tilfælde er 2-3 uger. Herefter går der gerne 2-4 uger indtil resultaterne viser sig og op til 2 måneder inden det fulde udbytte. |
1 pakke købt - 9 tilbage :-)