Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt flyttefirma søges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er der mon nogle flyttefirmaer iblandt os?

Sagen er at jeg står og skal flytte - helt privat -sidst på måneden. Jeg har i den forbindelse indhentet nogle tilbud gennem et par af de her tilbudssider ( som nogle af jer sikkert ejer hehe)

Jeg fik flere meget dyre tilbud, nogle ok-agtige og et enkelt billigt, og i mine øjne rimeligt tilbud. Desværre holdt det sidste firma op med at skrive, da jeg spurgte til cvr-nummer og adresse, så gætter på at de måske ikke ville have været en så god ide alligevel :)

Anyways, jeg tænkte så at jeg ville prøve herinde, det kunne jo være at der var nogle gode nystartede fimaer. Jeg har et mindre flytte-læs der kan være i en 7.5 m3 bil, ingen tunge møbler ( faktisk næsten ingen møbler, udover nogle stole og et enkelt ikea bord) og egentlig heller ikke specielt tunge ting. Der var vist ikke noget jeg ikke selv ku bære sidst.

Jeg flytter fra 2. sal til 3. sal fra en bydel til en anden i København.

Send mig et privat svar for at få dato og detaljer om adresser osv, hvis du har et rigtigt godt tilbud, der matcher min skrabede økonomi :) -Jeg bytter også gerne med tekster til din hjemmeside, nyhedsbreve, flyertekst og lignende, under forudsætning af at der bliver lavet ordenlige papirer, sådan at det kan opgives som det skal :)

Mange hilsner

Pernille

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:30

3x34 :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 00:36

tak, men jeg synes faktisk ikke de er særligt billige i forhold til nogle af de tilbud jeg har fået ;)

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 01:46

Hej Pernille

Du kunne prøve at indhente gratis og helt uforpligtende tilbud igennem:http://www.flyttefirmapriser.dk

Det tager kun 2 min. at udfylde skemaet online og efterfølgende modtager du mellem 3 - 5 flyttetilbud via e-mail eller telefon.

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 01:53

Det har jeg gjort, som jeg skriver i mit første indlæg. Nu spørger jeg så HERINDE ;)

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 02:05

Hej Pernille

Jeg har sendt dig en privat besked.

Kig lige venligst lige på den og vend tilbage til mig.

Simon

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 02:20

For at ingen skal misforstå vil jeg gerne lige understrege at jeg har brugt nogle sider til at søge og nu søger herinde, men det omtalte firma med manglende CVR nummer er ikke et der har kontaktet mig igennem Simons side! Så skulle den vist være på plads :) Beklager at det ikke fremgik tydeligt.

Fra Herlev
Tilmeldt 23. Jul 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:22
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)