Hej Amino'er. Er der mon nogle flyttefirmaer iblandt os? Sagen er at jeg står og skal flytte - helt privat -sidst på måneden. Jeg har i den forbindelse indhentet nogle tilbud gennem et par af de her tilbudssider ( som nogle af jer sikkert ejer hehe) Jeg fik flere meget dyre tilbud, nogle ok-agtige og et enkelt billigt, og i mine øjne rimeligt tilbud. Desværre holdt det sidste firma op med at skrive, da jeg spurgte til cvr-nummer og adresse, så gætter på at de måske ikke ville have været en så god ide alligevel :) Anyways, jeg tænkte så at jeg ville prøve herinde, det kunne jo være at der var nogle gode nystartede fimaer. Jeg har et mindre flytte-læs der kan være i en 7.5 m3 bil, ingen tunge møbler ( faktisk næsten ingen møbler, udover nogle stole og et enkelt ikea bord) og egentlig heller ikke specielt tunge ting. Der var vist ikke noget jeg ikke selv ku bære sidst. Jeg flytter fra 2. sal til 3. sal fra en bydel til en anden i København. Send mig et privat svar for at få dato og detaljer om adresser osv, hvis du har et rigtigt godt tilbud, der matcher min skrabede økonomi :) -Jeg bytter også gerne med tekster til din hjemmeside, nyhedsbreve, flyertekst og lignende, under forudsætning af at der bliver lavet ordenlige papirer, sådan at det kan opgives som det skal :) Mange hilsner Pernille |
3x34 :)