Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det hele værd?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er tilgængæld en god ting med at flytte i nærheden af hotellet: Gratis ophold med roomservice!
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:04
Penge er som før hørt ikke alt

Og det er ikke en skam at være fattig, bare pisse kedeligt.

Syntes klart du skal hoppe på bølgen.

Man tænker på krig og ødelæggelse, min frisør er fra irak så er selv blevet klogere på det område.

Og tænker også lidt uden du skal tage røven på nogen, men du kan altid tage tilbage igen hvis det ikke er noget for dig som sagt du kan altid starte det malerfirma.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:05

bulldesign.dk:

KennM:
Jeg kan slet ikke tage dette seriøst, beklager!

Rolig nu KennM. Prøv at vend den op og lad som om han stiller spørgsmålet: Hvad ville du selv gøre hvis du stod i samme situation?

Hej Bulldesign.dk,

Det er netop det jeg gør og derfor jeg mener det er useriøst, da man ikke kan spørge fremmede omkring dette - det er i hvert fald min mening. Det gør man med sin familie og desuden kan vi ikke på hans vegne sige om han skal blive eller ej, når man ikke kender omstændighederne. 

Havde vi haft flere oplysninger, så ville det måske være lettere - men det betyder ikke, at man bør tage dette med sin familie! 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:10
Tror jeg han har gjort.

De er ikke altid de bedste at tage sådan beslutninger med.

De kan godt se det lidt for meget fra en side.

Han skal tage den med sig selv! Skal bare lige finde ud af hvordan og på hvilke grundlag.
Tilmeldt 30. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:12
Ja det skulle jeg måske prøve et års tid, ellers kan jeg vende tilbage når som helst, os det at min Storbror og små brødre er taget dertil og har boet der nu i 4 år. er heldigvis danske statsborger, så kan kom tilbage når som helst. Tak for jeres svar endnu en gang
Tilmeldt 30. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:22
Altså har snakket med familien flere gang om det, men de vil jo gerne ha jeg tager derned, og ønsker det bedste for mig selvfølgelig, han bygger hoteller for os og vores fremtid, han er igang nu med at bygge en hele by næsten udover hotellerne, med 4000 villa og 2000 lejligheder med skoler, inkøbscenter, tankstation. Men det jo så det igen om jeg skal flytte der.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:26

For lidt over 3 år siden fik jeg et jobtilbud i udlandet, som fristede ekstremt meget. 

Jeg snakkede med familien og venner om det, jeg var iøvrigt single på det tidspunkt, men jeg vidste sådan set godt hvad jeg helst ville. Men selvom jeg var klar over hvad jeg helst ville, var det alligevel rart at få flere vinkler på det, og høre flere synspunkter.

Så når jeg læser denne tråd, er jeg ganske klar over at det ikke er for at få svaret, ja eller nej, men for at få flere vinkler og flere input til den store beslutning.

I mit tilfælde var jeg hooked på at rejse, og prøve muligheden af. Jeg blev enig med mig selv om, at jeg ville give det minimum 2 år. Hvis ikke jeg efter 2 år følte mig hjemme det nye sted, ikke følte mig glad for arbejdet, det nye liv etc. ville jeg rejse tilbage. 

Jeg valgte at give det to år fordi, jeg syntes at et år var for lidt til at danne en mening ud fra. De første 3 måneder går med praktiske ting, de næste 3 måneder går med at finde en ny rytme, der efterfølgende 3 måneder går med at blive stedkendt og udforske området og de sidste 3 måneder begynder at ligne en almindelig tilværelse. 3 år syntes jeg at var for længe at committe mig til, hvis ikke jeg ville trives. Så mentalt var jeg klar på at give det 2 år.

Det viste sig så at være særdeles positivt for mig at flytte. Både karriere mæssigt og personligt, men havde det ikke udviklet sig i den retning, var jeg da bare flyttet tilbage efter 2 år. 

Hvis du har lysten til at gribe udfordringen, så snak evt. med familien om, hvad deres holdning er til at du vil give det en fast periode, og derefter beslutte hvad der så skal ske. Hvis de er okay med at du tager en prøveperiode på eks. 2 år, hvor de kan regne med dit engagement, og derefter beslutter du dig for om du vil blive eller forfølge andre muligheder, så kan der vil ikke ske alverden ved at prøve - altså hvis du har lyst.

Mvh Carsten

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 06:57

@KennM

Hvorfor kan man ikke spørge fremmede om personlige spørgsmål?

Partner - KH-Online.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:47

@Laust

Han spørg hvad han skal vælge og ud fra det han skriver, så mener jeg ikke at man kan give et kvalificeret svar og derudover mener jeg, at denne beslutning bør tages af ham selv og sin familie.

Det er min mening, nogen har en anden og andre har en tredje - så kan han bruge den eller lade vær :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:13

Tag dog chancen - ud og led et hotel og få en bil. Eneste forudsætning er vel, at du føler dig helt kompetent til at lede et hotel, ha ansvar for mennesker og penge. Gør du det, så er det bare af sted. Føler du ikke du kan det, så sig pænt nej tak

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)