Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det hele værd?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino folk. Jeg har brug for jeres hjælp, hvad vil i gøre hvis i var mig. Min far er igang med at bygge to hoteller i udlandet og er snart færdig som jeg kan overtag den ende og få det jeg vil ha de, plus den nyeste bil jeg vælger, men skal jeg virkelig forlade Denmark som jeg har boet her i 14 år og er meget glad for at bo her og rejse der for penge skyld? Håber i kan hjælpe, er meget forvirret hvad jeg skal gøre.
Mvh MS
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Seriøst? Vil du virkelig have vildt fremmede til, at give dig et svar på noget så personligt som dette? Burde du ikke hellere snakke med din familie omkring det? Der er ingen her - formoder jeg - som kan give dig et svar på dette, når man ikke ved mere end det du skriver og det er slet ikke nok til, at give dig et ordenligt svar.

Jeg kan slet ikke tage dette seriøst, beklager! Kun du kan svare på dette i samråd med din familie, det handler vel i bund og grund om hvad du har lyst til og hvis du ikke vil være hotelejer og gerne blive i Danmark, så gør det. Hvis du kan se fordele ved, at prøve lykken med hoteldrift så gør det..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:00
Det er ikke noget vi lige uden videre kan svare på. Det kommer nu an på, hvad du synes er bedst og vittigst: Penge, biler og flotte huse eller dine gamle venner og dit gamle hjem.

Følg dit hjerte :-)
Mvh. Andreas
Tilmeldt 30. Sep 11
Skrevet kl. 23:00
Jeg ved godt man ikk kan få svar på det herind på det, men det er noget jeg har tænkt over i flere måneder nu, og er stadig forvirret over det. Så det var et forsøg værd. Fordi har tænkt mig at åbne et Malerfirma her i Denmark i stadig for det. Men tak for dit svar.
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:06

KennM:
Jeg kan slet ikke tage dette seriøst, beklager!

Rolig nu KennM. Prøv at vend den op og lad som om han stiller spørgsmålet: Hvad ville du selv gøre hvis du stod i samme situation?

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:18
Syntes kun det er fint du vælger at dele dine tænker med andre.

Det må være noget du har brug for siden du gør det.

Men selvfølgelig kan ingen give dig det korrekte svar.

Du skal jo gøre hvad du føler for.

Men alt efter størrelsen på hotellet, kan du jo give den gas og finde en loyal medarbejder som kan være dagligleder af hotellet så du ikke behøves være der 24 timer i døgnet og selvfølgelig alt efter hvor det er henne i verden.

Verden er blevet lille og du kan næsten flyve hvor hen du vil hver dag,

Men du skal jo mærke efter inde i dig selv, er det slet ikke noget som du føler det mindste for så lad vær, det kommer aldrig til at blive godt.

Men har du den mindste tanke om det kunne være sjovt at prøve så skal du overveje om denne chance kommer igen, du kan altid åbne et maler firma.

Tag noget tid alene og tænk alt igennem er sikker på inderst inde har du svaret på det du føler for!

Tag væk et par dage og vær dig selv, tænk uden forstyrrelser udefra, lad vær at lad andre tage denne beslutningen for dig.

Det er en stor beslutning som kræver store ændringer af dig.

Stol på din beslutning, og lad vær at tænke hvis og hvis, for du vil alligevel ikke vide hvad der vil ske hvis du havde valgt anderledes.
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:21
bulldesign.dk:

KennM:
Jeg kan slet ikke tage dette seriøst, beklager!

Rolig nu KennM. Prøv at vend den op og lad som om han stiller spørgsmålet: Hvad ville du selv gøre hvis du stod i samme situation?

Enig, det er da det mest ukonstruktive svar, hørt længe.

For ikke at sige useriøst.

Og nej gider ikke ødelægge tråden med vi skal skrive frem og tilbage og sætte os selv op steder vi ikke hører til.

Ønsker du det, start din egen tråd om emnet.
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sig du ikke vil binde dig til noget men prøve det af et års tid for derefter at tage endelig stilling.

Hvor gammel er du ?

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1753
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:41

Mahdi Sharif:
Hej amino folk. Jeg har brug for jeres hjælp, hvad vil i gøre hvis i var mig. Min far er igang med at bygge to hoteller i udlandet og er snart færdig som jeg kan overtag den ende og få det jeg vil ha de, plus den nyeste bil jeg vælger, men skal jeg virkelig forlade Denmark som jeg har boet her i 14 år og er meget glad for at bo her og rejse der for penge skyld? Håber i kan hjælpe, er meget forvirret hvad jeg skal gøre.
Mvh MS

Jeg ville forsøge at stille det lidt praktisk op.

Se lidt på hvad du har her i Danmark, hvad vil du skulle ofre, ved at rejse fra Danmark.

- Venner
- familie
- Kærester
- Mulighederne i Danmark
- Kulturen
- Hvad med fremtiden, kone, dine børns fremtid
- Tilværelsen som pensionist - måske kan du ikke komme retur til DK.

Sæt det op i mod, alt det du kan få ud af at tage tilbuddet

- God løn
- Høj stilling hurtigt
- Anden kultur og sprog
- Anerkendelse og respekt
- Ingen racisme
- Kone, børn, venner og familie
- Mulighederne i landet, hvis projektet ikke går en god fremtid i møde.

Jeg forstår godt din frustration, for det er meget du skal forlade efter så mange år i Danmark -og det er gode udsigter du har i udlandet.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 30. Sep 11
Skrevet kl. 23:57
Tak for jers svar, det sætter jeg stort pris på. Det er jo det der er problemet at det er i Irak, nu tænker i at der er krig der, men det har da ikk været i over 5 år nu og alle invester der fordi priser stiger helt vildt og ikk falder. Jeg er 25. Og det jeg det som holder mig tilbage er at det ikk er det samme liv som er her i Denmark, men pengene er der.
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)