Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan kulfiber bruges til?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoér

Jeg producerer kulfiber til motorsporten, og det går strygende med det... dog, her i vinterpausen er diverse motorsport-teams ualmindelig stille, og dermed er min produktion også gået i vinterhi.

Primært benyttes kulfiber til fly og motorsport, men har i nogle forsalg til hvad mit lille vinterprojekt kunne være?

Kulfiber har to primære fordele: Lav vægt og høj styrke - og så er udseendet heller ikke at glemme.... (evt. tænk: "hvilket produkt/ting går i stykker efter kort tid, og kunne godt laves noget mere solidt)

 

Ingen forsalg er for dumme - skriv hvad i har i tankerne...

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.
Min første tanke var kælke.. Uha jeg har slidt en del plastikkælke op i min tid.. Jeg har ingen anelse om de kan sælges i kulfiber.. (min tanke er at de bliver meget dyre at producerer..) Jeg ved heller ikke om man skal producerer dem i god tid inden osv, bare lige mit indput herfra..
- Klaus

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Beskyttelsesudstyr til bikere! Skudsikre brynjer?

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre priseksempler på dine kulfiberdele til motorsport? :)

Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Jeg har en mulig ide til anvendelse af kulfiber, men jeg vil gerne diskutere det med dig i telefonen. Vil du ringe til mig på tlf.: 4018 55 59

 

Mvh Poul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)