Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-Eat fjerner pointshop, er det overhovedet lovligt?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om folk er klar over det, men har netop lige opdaget at Just-Eat har fjernet deres pointshop, så alle de point der er sparet op gennem årene de er pludselig bare lige forsvundet?? De siger dog at de har varslet med mail osv., men jeg har altså ALDRIG modtaget noget information omkring det.

En ting er det på ingen måder er fair, men er det overhovedet lovligt bare lige at fjerne?

De har jo slået og markedsført sig gennem tiden med at du kunne optjene point, som "kunne" bruges i poinshoppen, men nu har de jo afskaffet den, hvad så med kompensation for alle de point man har optjent, det er de vel nødsaget til, er de ikke?

I kan følge tråden her på Facebook, hvor de selv (fra kundeservice), siger at de har varslet det, men jeg har sjovt nok bare aldrig modtaget nogle mail omkring det..

https://www.facebook.com/justeat.takeawaymadeeasy/posts/10151288696769246?comment_id=24810493&notif_t=like

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er mailen landet i spam ;) ?

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ja, lidt fedtet at afskaffe den - men jeg blev nu advaret via e-mail. Kig din spammappe. :-)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope, det er den ikke, jeg har tjekket alt igennem og det er den ikke...

Har også talt med et par andre brugere, der heller ikke er blevet informeret, så jeg tror umiddelbart ikke at de har sendt noget ud omkring det..

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike Raunsbæk:

Hey

Ja, lidt fedtet at afskaffe den - men jeg blev nu advaret via e-mail. Kig din spammappe. :-)

Men modtager du deres nyhedsbrev, for det modtager jeg ikke, og jeg tror vidst kun de har sendt det i en et nyhedsbrev.
Har I hvert fald en bekendt der har modtaget det ang. nedlæggelsen, men han modtager alle deres nyhedsbreve, så tænker det er der de har "annonceret" det... 

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke fået mail, men så vidt jeg husker var belønningerne heller ikke noget værd anyways - mest sådan nogen man også fik, hvis man gennemførte et eller andet skod survey.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er vel et led i deres nye slanketiltag :)

Det er ihvertfald sundere end pizza
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg har heller ikke fået mail, men så vidt jeg husker var belønningerne heller ikke noget værd anyways - mest sådan nogen man også fik, hvis man gennemførte et eller andet skod survey.

Enig, men stadigvæk, tror slet ikke det er lovligt på den måde som de har gjort det. Det kan ikke passe man kan have sådan noget, også pludselig bare fjerne det som ingenting var hent, og os brugere bare skal "æde den".. Eller hvad, er jeg helt forkert på den?

Søgemaskineoptimering - Google Adwords - Google Analytics

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev faktisk til dem for en måneds tid siden om der snart kom noget fedt, eller de kunne komme med heads up når der endelig var noget. Det kunne de ikke lige svare på der.

Lidt irriterende at brænde inde med 700.000 point :P

#pointgate revolution begin

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

3. ÆNDRING, OPHØR ELLER SUSPENDERING AF ORDNINGEN

3.1 JUST-EAT forbeholder sig ret til når som helst at bringe ordningen til ophør. 

Du kan læse mere her:

http://www.just-eat.dk/privacy-policy

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)