|
Jeg hører fra min onkel, der er folkeskolelærer, at der stadig er problemer med e-fakturaer til det offentlige. Bl.a. var han nær ikke kommet på lejerskole med klassen fordi kommunen var flere måneder bagud med at betale deres regninger. Det må da efterhånden være 2 år siden, at de indførte obligatoriske e-fakturaer til det offentlige, så jeg spørger mig selv - hvor svært kan det være at få det til at fungere? Oplever i stadig problemer med e-fakturaer til det offentlige? |
E-faktura til det offentlige
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
|
Jeg tror ikke problemet er elektronikken men at der stadigvæk er en hulens masse folk forskellige steder der skal godkende at pengene betales. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
Vi har en standard formular, som det offentlige altid skal udfylde ved hver ordre - og alligevel præsterer de gang på gang, at skrive fejl i ean nummeret - det koster os så 30 kr. i fejlscanning, og forsinkelse på betaling. Så har vi oprettet vores faste kunder med ean nummer, men så ændrer de dem uden varsel - det koster os så 30 kr. i fejlscanning, og forsinkelse på betaling. Det går bedre, men det er stadigvæk noget bøvl - og begynder man at sende rykkere ud, så vil halvdelen at de også skal sendes elektronisk og den halvdel vil ikke - og de fleste prøver at undgå at betale rykkergebyr og kaste fejlen over på os. |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Bliv gratis medlem