Hej igen Aminoer Jeg oprettede i sommers et foredrag kaldet UngIværksætter med fokus på min livshistorie og dét, at vende noget negativt til noget positivt deriblandt informationer om det at være nede og hvordan man ikke skal lade det styre sit liv. Jeg har haft TV omtale, jeg har to domæner tilhørende projektet og min Aminoprofil linker til disse domæner. Men noget må jeg have gjort galt, siden at jeg ikke har fået en eneste henvendelse om foredraget. Jeg vil jo rigtig gerne ud og holde foredrag og få doneret nogle penge til LMS, som får 50% af overskuddet. Nogle foreslag til hvordan jeg kan komme ud at få holdt nogle foredrag? På forhånd tak, Niclas Hedam |
Jeg ville starte med at tilbyde det gratis til alle som er interesserede. Snak med skoler, iværksætterforeninger og andre. Få spredt dit navn, og få nogle referencer. Om et år kan du så begynde at tage penge for det, når der begynder at komme mange henvendelser. Det var sådan Thorborg startede, og det går da vist meget godt for ham.