:-DDD |
Tilsyneladdende ikke .
Men idéen er stadig god.
/Jesper
Tilsyneladdende ikke |
Jeg syntes det er en god ide, men syntes mere det lyder som en profil funktion. Hvis man har meget viden på et område og ønsker at være mentor, så kan man på sin profil aktivere et badge som siger man er mentor. Unge der så leder efter en mentor kan finde en mentor på et bestemt område, og lidt twitter agtigt følge sin mentor. Hvis man følger en mentor vil man automatisk have abonnement på alle deres indlæg (jeg ved godt man allerede kan følge personer) Men man kunne lave en forskel i bare at følge, og så på at følge som mentor elev. Mentor skal selvfølgelig på en eller anden måde dedikerer sig lidt ekstraordinært til den eller dem der følger ham. Ved ikke helt hvordan, men syntes det lyder som en rigtig god funktion. Specielt efter at antallet af unge på amino er kraftigt stigende. En løsning kunne være at mentor profiler havde sin egen mentor gruppe på profilen hvor dem der følger kan have lukkede diskussioner med sin mentor. Hvordan det lige skal strikkes sammen er jeg dog ikke helt sikker på. Det vil dog uden tvivl give folk med viden muligheden for at sætte flere fjer i hatten, og give de unge en chance for at lære.
|
Ideen er super god! Faktisk så god at der allerede er nogle der har udført den: Det er faktisk nogle meget fede mentors, der stiller sig til rådighed. |
Rigtig god idé. Jeg syntes virkelig der mangler steder hvor man kan söge kvalificeret hjælp/rådgivning/bestyrelse/mentor til sin virksomhed, når man nu har overstået/overlevet hele etableringsfasen hvor Amino er ret godt som inspirationskilde. Men os der ER etableret og har styr på den daglig drift, logistik, regnskab, likviditet m.m. men har brugt for kvalifceret hjælp med strategien "take it to the next level"........Hvor søger vi?? |
Kære venner |
Hej Kan ikke vente til at projektet bliver søsat ideen er super, er selv ved at lede efter en mentor, det kan jo sagtens lade sig gøre at finde en dygtig mentor, det koster bare rigtig mange penge og når man er nystartet er det ikke let at afse flere tusinde kroner hver måned på at have en mentor tilknyttet. Er ligesom mange andre på tråden enig i at der er mange herinde der hellere end gerne vil øse ud af deres store erfaring og vi er bestemt mange der gerne vil høre på dem. Så endnu en opfordring til en "mentor side" |
Vi har ikke tiden pt. og længere er den ikke. |
Hej Martin Blev bare grebet af stemningen på tråden og ville tilslutte mig den super gode ide jeg syntes det er, ked af at det bliver taget ilde op/misforstået at man tilkendegiver sin mening. Som mit indlæg hentyder til, leder jeg efter en mentor og kan desværre på nuværende tidspunkt ikke rådgive andre ret meget, derfor var jeg helt med på ideen. Det er ærgeligt at tiden ikke er til det pt. men dit indlæg giver udtryk for at der er en plan for at lave det på et tidspunkt i fremtiden, og det var egentligt bare en tilslutning til den gode ide. Der er selvfølgeligt et skøn at der er "mange" der vil dele ud af deres erfaringer, men at dømme efter hvor mange der bruger tid på at skrive gode råd, svare på spørgsmål, lave blogs osv er det da min fulde overbevisning at "de" findes på Amino. /Kasper
|