Dejligt med en masse svar, jeg skal gøre hvad jeg kan for at svare jer alle sammen.
Månedsprisen er bare et eksempel, men det er jo et forholdsvis lavt beløb, hvis vi bare vinder på +50% af væddemålene. Jeg har 1300 venner på Facebook og jeg ser at der bliver oprettet flere og flere af disse sider med guides, analyser og andet. Folk bruger det helt vildt, men mange sider lukker ned eller har kun analyser hver dag. Så jeg havde i tankerne at folk kunne finde et mødested, og de kunne chatte, konkurrere med vennerne, præmier til dem som har størt overskud/flest vundne kampe pr måned osv.
Der er mange ting at skabe konkurrence på og kan jeg først få skabt intern konkurrence, så bliver det godt tror jeg.
Du skal regne med, at der skal utrolig megen tid til, at udarbejde disse analyser dag ind og dag ud.. sådanne analyser er formentlig nogle de tekster med kortest levetid af alt.. De bliver skrevet og 1-48 timer senere er de outdated :) Jeg siger ikke, at du ikke kan lave penge på sådan en hjemmeside, men du må endelig ikke undervurdere arbejdet bag. Det var så en ting.
Dernæst skal du i hvert fald have dig nogle som rent faktisk kan finde ud af at oddse. Nu ved jeg ikke om det var for sjov, at i har lagt en analyse ud med en kombo på 5 spilforslag hvori du først siger, at han rammer 84% af sine vædemål og dernæst forslår et spil som giver 500 gange pengene igen. Det skriger lidt "løgn" i mit hoved. Desuden skal du nok også holde dig fra noget mere en en duo hvis det skal virke troværdigt, at der rent faktisk betvalue i de respektive spil. At en ekspert kan finde 5 spil med værdi i og smide på samme kupon er absurd.
Odds1, spilxperten, bettingxpert har dog alle disse ting du henviser til. Odds1 den store konkurrence, video odds osv. Spilxperten er en af nordens største sider og på denne kan du betale for hvad de kalder "betalingsspil" altså de ypperste eksperts spilforslag.
Jeg håber du finder et twist og får lavet den fedeste side, men her var lidt realitet til baghovedet! :)
En ting jeg personligt synes kunne være sjovt, var hvis du lagde nogle små video klip ind, hvor man evt. Kunne stemme hvilke mål der var det bedste osv.
En anden ting, var hvis du lavede nogle små artikler om spillere så folk kunne blive på websiten og hygge sig med det.
Bare et på ikke nødvendigvis gode råd. Mvh. Andreas