Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så har jeg lige købt domæne hos UnoEuro.com - Synes I at det er et godt sted, at have sit domæne?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med amino'er!

Så har jeg lige købt et nyt domæne hos UnoEuro.com.

Jeg har hørt og læst en masse gode ting om dem, men hvad synes I her inde?

Bruger I dem selv?

Fortsat god weekend!

-Frederik Feldborg Gift

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg bruger aldrig andet end unoeuro

De har altid haft hurtig support og jeg oplever ikke ret meget downtime på mine domæner.

Held og lykke med dit nye domæne

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

os kun godt herfra :-)

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens og Daniel

Tak for det hurtige svar!

Det lyder jo super godt og mange tak!

Mvh.

Frederik Feldborg

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nogle webhoteller ved Unoeuro, men har kun hørt godt om dem.

Vil bare lige rette lidt i din overskrift. Det er ikke domænet, men webhotellet og ikke domænet du har hos UnoEuro :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan desværre ikke rette mig, da jeg så kan høre... At du ikke ved ret meget om, hvad Unoeuro tilbyder.

Man kan godt købe kun domæne hos dem.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som kommer fra dk-hostmaster. Hvis det altså er det .dk domæne. Et domæne er bare et navn eller din identitet på nettet. At du køber et domæne hos dem, har intet at gøre med hvordan din hjemmeside kører. Det har noget at gøre med den server det er hostet på og hvordan det er sat op (webhotel).

Derfor er det åndsvagt at snakke om deres domæner er gode, da det er det samme alle steder!

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Asger:

Ja, som kommer fra dk-hostmaster. Hvis det altså er det .dk domæne. Et domæne er bare et navn eller din identitet på nettet. At du køber et domæne hos dem, har intet at gøre med hvordan din hjemmeside kører. Det har noget at gøre med den server det er hostet på og hvordan det er sat op (webhotel).

Derfor er det åndsvagt at snakke om deres domæner er gode, da det er det samme alle steder!

Nu er det jo sådan, at rigtig mange TLD'er er shared registry og ikke sole registry som .dk domænet. Derudover, så er der en købsoplevelse forbundet med alle typer af domæner. Selvom produktet man køber blot er et formidlet .dk domæne, så kan købsprocessen godt være rigtig irriterende, hvis man køber det hos en elendig sælger.

Derudover, så fungerer et domæne ikke uden DNS - og DNS har man jo (typisk) hos den udbyder der også hoster indholdet, så jeg vil faktisk mene at man godt kan skrive at man har sit domæne et sted. Det eneste man har hos DK Hostmaster er en række i en WHOIS database og et par NS records.

Sidst, så ved du jo godt hvad han mener og man kan ikke forvente at alle har et højt teknisk niveau, så hvorfor overhovedet give dig til at anfægte det? 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Asger:
Derfor er det åndsvagt at snakke om deres domæner er gode, da det er det samme alle steder!

Hvis  du synes hans tråd er åndsvag så snes jeg bare du skulle lade  ham have  den i fred

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)