- men er slet ikke klar til at gå igang, jeg vil rent faktisk sige at det bliver jeg ikke før nogle mdr. hvordan afregistrere man sig, koster det penge, burde jeg bare lade være.. hvad med alt det indberetning hvis jeg ikke laver noget arbejde. |
Forhastet beslutning
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Så hvis du skal igang indenfor en overskuelig fremtid er der intet problem i at du er registreret allerede nu. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Med din digitale signatur kan du gå ind på virk.dk og nedlægge din virksomhed - og starte en ny når du er klar :) Mvh Mette |
|
Det er jo nemt at angive moms... det kan du jo gøre over nettet.. og du gør det sikkert hvert kvartal (3. måned), så der angiver du da bare 0 i salgs og købsmoms, og så er den skid slået... Du behøver bestemt ikke lukke ned pga lidt downperiode et par måneder... (med mindre kommunen giver dig lidt hjælp de første tre måneder eller sådan noget... nogle kommuner har den ordning, så kan det da være en god idé... ellers kan jeg ikke lige komme på noget.... |
Er det et problem at firmaet er åbent? Får du penge fra kommunen eller lignende som gør at du er nødt til at lukke biksen? Så lukker du den med din tastselv-kode inde på virk.dk Er det ikke noget problem? Så venter du bare til du får mail fra Skat første gang - der forklares hvordan du går ind og betaler moms - og så skriver du bare 0 i alle felter - slut prut. ![]() |
den er tilmeldt i min mors navn. |
|
|
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)