Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde nogen, der vil sponsorere en gaming PC til mig

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Hej allesammen.

jeg leder efter en der vil sponsorere en gaming computer til mig for jeg vil gerne til at lave nogen gode league of legends youtube videoer og det jeg kan tilbyde dem der sponsorere en gaming computer til mig det er at jeg vil skrive Sponsored By (navn) eller bruge en intro i har håber at høre fra jer :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jo, hvor mange over 500 viewers har du normalt når du livestreamer?

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

kevin1997:

Hej allesammen.

jeg leder efter en der vil sponsorere en gaming computer til mig for jeg vil gerne til at lave nogen gode league of legends youtube videoer og det jeg kan tilbyde dem der sponsorere en gaming computer til mig det er at jeg vil skrive Sponsored By (navn) eller bruge en intro i har håber at høre fra jer :)

Til det du tilbyder at gengælde vil jeg gerne sponsorere en 'gaming computer' til dig.

Jeg har en lækker sag stående du kan få, hvis du gider at komme og hente den, da jeg ikke gider at fragte. Den står i Aalborg.

Den er fra 1997, har en 300mhz processer, 126mb ram og et 8mb onboard grafik kort(mener jeg). Den kører windows 98 forholdsvis flydende, og du kan game både solitaire, kabale og hjerterfri. Dens værdi står cirka lig med det du vælger at tilbyde (dog måske en endnu bedre handel for dig, da den efter et par år stiger i værdi grundet antikvitet).

Venlig hilsen

Justin Timberlækker

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 17:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

+1

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg synes faktisk det er en fed idé :)

Men du bliver nød til at fortælle MEGET mere, når folk skal betale for reklame hos dig.

Hvad er din erfaring med at lave youtube-videoer?

Hvor mange views får du?

Hvad er din ranking i LoL? (elo)

Hvem er din målgruppe?

osv. osv.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Jeg bliver nødsaget til at knuse din drøm. Du finder ingen der gider at sponsorerer dig en gaming pc, medmindre du allerede streamer og er et kendt navn med mere end 15.000-30.000 viewers om måneden mindst og i det segment den eventuelle sponsor er i.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 18:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Du skal først ud og investerer i en computer selv. Enten igennem forældre, familie eller fritidsarbejde. Herefter kan du gå igang med din streaming, og hvis du er en af de få der har evnen til at skabe en skare af folk der kigger på dig ofte, så vil du kunne få sponsoreret din næste computer.

Altså skal du selv ud og købe den computer du efterlyser her ;-)

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg livestreamer ikke jeg vil bare lave nogen gode lol videoer på youtube jeg har også lavet et par minecraft videoer og nogen introer og jeg har i alt 45.272 views og 2.107 subs

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nej tak du kan beholde den selv 

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

+1 hvad?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)