Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør priser fremgå af hjemmesiden?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har selv været meget i tvivl, men jeg er enig i at når man går forbi den der butik uden priser på, så er det fordi det er dyrt! ;) Nogen ydelser eller varer har man måske ikke købt før, og er i tvivl, og nogle mennesker har det også svær med at skulle spørge, hvis de egentlig bare er lidt nysgerrige, eller overvejer situationen, så der er prislister gode. Så kan de i ro og mag sidde derhjemme og læse din hjemmeside og tænke over om de vil give det du tager for den ydelse.

Hvis dine priser er faste så ville jeg helt sikker sætte dem på. Selv er jeg endt med et kompromis så jeg har nogle faste priser på, og så en tekst om at få et tilbud på opgaver der ligger ud over det på listen. Det giver forhåbenligt kunden en pris-idé, så de godt tør skrive selvom det er en opgave der ikke ligger fast.

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:23

Hej ØkonomiEksperten

Du kan sagtens skrive priserne på diverse pakker på hjemmesiden og måske en mulighed for at lave sin egen pakkeløsning, som så har en anden pris. Jeg synes det er en fordel at der er priser på produkter på en hjemmeside. Husk priserne skal være inklusive moms.

Du skal bare huske at holde dig 100% til de angivne priser, så kunderne betaler det de forventer.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08

jeg ville klart sætte priser på siden, det giver siden større troværdighed

fordele udover 

lave rabat pakker løsning

lave klippekort løsning

slipper for alle de opkald hvor folk spørger om prisen de der ringer eller kontakter dig er mere direkte kunder 

det giver tit mere omtale , fordi tit folk leder efter det bedste billigste så ser de din side så deles lige din side på de social medier tit

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:23

ØkonomiEksperten:

Jeg har ikke priser på min hjemmeside fordi min Web-designer frarådede det, men jeg er efterhånden enig i at priserne bør være at finde på hjemmesiden

Sorry for det off topic spørgsmål, men hvordan kan en web designer fraråde noget, som han ik har indsigt i? Skulle han ik bare koncentrerer sig om, at designe hjemmesider

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:26

Hej Christian

Tak for din vurdering, jeg tror du har ret i at hvis priserne ikke er oplyst så er priserne måske ikke særlig gode eller med andre ord uforholdsmæssig høje.

Mvh

ØkonomiEksperten

v/ Ulrik Rasmussen

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 17:32

Hej

Jeg ville lægge korte på bordet hvis du kører med faste priser ser jeg ingen grund til ikke at nævne dem på din hjemmedie til forbrugeren så ved de også hvor meget det ca vil komme til at koste.

Mvh Jonas Kolding - God Jul og Godt Nytår!

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:37

Hej Pernille

Tak for din beskrivelse af den proces du har været igennem, hvor du er kommet frem til at det i langt de fleste tilfælde er en fordel at priserne fremgår af hjemmesiden.

Ideen om tilbud på opgaver der ligger ud over det på listen passer også rigtig godt i min situation.

Igen tak for indlægget.

mvh

ØkonomiEksperten

v/Ulrik Rasmussen

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)