jeg har selv været meget i tvivl, men jeg er enig i at når man går forbi den der butik uden priser på, så er det fordi det er dyrt! ;) Nogen ydelser eller varer har man måske ikke købt før, og er i tvivl, og nogle mennesker har det også svær med at skulle spørge, hvis de egentlig bare er lidt nysgerrige, eller overvejer situationen, så der er prislister gode. Så kan de i ro og mag sidde derhjemme og læse din hjemmeside og tænke over om de vil give det du tager for den ydelse.
Hvis dine priser er faste så ville jeg helt sikker sætte dem på. Selv er jeg endt med et kompromis så jeg har nogle faste priser på, og så en tekst om at få et tilbud på opgaver der ligger ud over det på listen. Det giver forhåbenligt kunden en pris-idé, så de godt tør skrive selvom det er en opgave der ikke ligger fast.
Du kan sagtens skrive priserne på diverse pakker på hjemmesiden og måske en mulighed for at lave sin egen pakkeløsning, som så har en anden pris. Jeg synes det er en fordel at der er priser på produkter på en hjemmeside. Husk priserne skal være inklusive moms.
Du skal bare huske at holde dig 100% til de angivne priser, så kunderne betaler det de forventer.
Mvh Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg har ikke priser på min hjemmeside fordi min Web-designer frarådede det, men jeg er efterhånden enig i at priserne bør være at finde på hjemmesiden
Sorry for det off topic spørgsmål, men hvordan kan en web designer fraråde noget, som han ik har indsigt i? Skulle han ik bare koncentrerer sig om, at designe hjemmesider?
Tak for din vurdering, jeg tror du har ret i at hvis priserne ikke er oplyst så er priserne måske ikke særlig gode eller med andre ord uforholdsmæssig høje.
Jeg ville lægge korte på bordet hvis du kører med faste priser ser jeg ingen grund til ikke at nævne dem på din hjemmedie til forbrugeren så ved de også hvor meget det ca vil komme til at koste.
Tak for din beskrivelse af den proces du har været igennem, hvor du er kommet frem til at det i langt de fleste tilfælde er en fordel at priserne fremgår af hjemmesiden.
Ideen om tilbud på opgaver der ligger ud over det på listen passer også rigtig godt i min situation.