At du vil rådgive om økonomi, og så samtidig, kan være i tvivl om du skal være "åben" om prisen på din hjemmeside ? Tror vist du finder svaret i formuleringen...
/Michael clausen
Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne
Samme herfra på med priserne, folk der søger dig uden og vide det 100% men ofte folk som har været uheldige, er sikker på det virker noget tryghed og derved mere troværdigt.
Du har ikke noget at skjule.
Det er også et plus set fra sælger øjne, kunden har set prisen når kunden kontakter dig, det er ikke noget i skal igennem i procesen når aftalen skal i hus. Det kommer ikke som et chok du for dem.
Du får også sorteret dem fra der syntes det er dyrt ( selvom det er dyrt at lade vær og alt der) så du sparre en masse tid og opkald fra dem som alligevel ikke vil købe din ydelse i sidste ende.
Når du nu har faste priser, ser jeg det kun som en fordel. Der hvor det bliver svært er hvis det er meget varierende priser, men så er et pris-udgangspunkt altid godt - det kan nemt komme til at virke som om, at priserne ikke er særlig gode, hvis ikke de er oplyst. Du kan lidt sammenligne det med, hvis man går forbi dyre butikker som Gucci - de skilter ikke med deres pris, så man ved det er dyrt. :)