Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bør priser fremgå af hjemmesiden?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg tilbyder økonomisk rådgivning f.eks. i form af pakker som f.eks.: Økonomitjek, personligt budget, overvejelser om efterløn eller pension m.m.

Jeg har ikke på min hjemmeside (www.ØkonomiEksperten.dk) nævnt hvad de forskellige pakker koster, som er mellem 1.900 kr. og 4.000 kr.

Er det bedst åbent at nævne priserne, eller er det noget man taler om senere?

Mvh

ØkonomiEksperten.dk

V/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:11

Hvis du alligevel har en fast pris på hver pakke, kan jeg ikke se nogen grund til ikke at skrive dem.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 14:12

Hej.

At du vil rådgive om økonomi, og så samtidig, kan være i tvivl om du skal være "åben" om prisen på din hjemmeside ? Tror vist du finder svaret i formuleringen...

/Michael clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:24

Du får helt sikkert flere henvendelser på din hjemmeside, hvis du kan tilbyde attraktive priser på dine ydelser.

Jeg fravælger personligt hjemmesider, som ikke vil skilte med deres priser, når jeg søger efter varer og ydelser.

De bedste hilsener

Finn Italy

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 14:43

Hej Michael

Jeg har ikke priser på min hjemmeside fordi min Web-designer frarådede det, men jeg er efterhånden enig i at priserne bør være at finde på hjemmesiden

Mvh

ØkonomiEksperten

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 14:45

Hej Finn

Tak for din vurdering, jeg tror du har ret, så jeg vil sørge for at få priserne ind på hjemmesiden

Mvh

ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik Rasmussen

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:54
Samme herfra på med priserne, folk der søger dig uden og vide det 100% men ofte folk som har været uheldige, er sikker på det virker noget tryghed og derved mere troværdigt.

Du har ikke noget at skjule.

Det er også et plus set fra sælger øjne, kunden har set prisen når kunden kontakter dig, det er ikke noget i skal igennem i procesen når aftalen skal i hus. Det kommer ikke som et chok du for dem.

Du får også sorteret dem fra der syntes det er dyrt ( selvom det er dyrt at lade vær og alt der) så du sparre en masse tid og opkald fra dem som alligevel ikke vil købe din ydelse i sidste ende.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:10
Det gik lidt stærkt

Håber du fik meningen med det!

Nogen der har stave kurser til salg :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 12
Skrevet kl. 23:08

Hej Olina

Tak for dit svar jeg tror du har ret priserne skal oplyses  -  jeg går i gang med at få disse indarbejdet.

Vh

ØkonomiEksperten.dk

v/Ulrik R.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:13

Når du nu har faste priser, ser jeg det kun som en fordel. Der hvor det bliver svært er hvis det er meget varierende priser, men så er et pris-udgangspunkt altid godt - det kan nemt komme til at virke som om, at priserne ikke er særlig gode, hvis ikke de er oplyst. Du kan lidt sammenligne det med, hvis man går forbi dyre butikker som Gucci - de skilter ikke med deres pris, så man ved det er dyrt. :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)