Hej |
Arrr Casper
SYnes nu det fungeer fint.
Har ikke haft de problemer herinde så for mig virker det fint.
Hej |
Arrr Casper |
Den funktion har reddet mig et par gange på andre hjemmesider, det er jo ikke altid til at holde styr på flere faneblade :D... Jeg har dog endnu til gode at klikke væk fra et indlæg på Amino, men derfor kan det måske alligevel være en fin ide, hvis andre har problemer med det... |
Det ville bare være en bonus |
|
Jeg gør det bare så tit, eller skulle de gøre så man kam vælge under sin profiæ om den skal gøre det eller ej |
syns det er endnu værre når man har skrevet en lang post, og trykker "ok", og så der sker en fejl og posten ikke vises. når man så trykker tilbage, så er hele teksten væk. der kunne jeg godt savne en autosave funktion |
Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk
![]() |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Jeg synes (og har altid syntes) at den popup der kommer frem (fx. på facebook) er virkelig træls. Hvis man ikke har tynde fingre (Olina), så kan man altid bruge chrome - den sletter ikke det man har skrevet, hvis blot man går tilbage igen. En autosave funktion som gemmer de seneste 5-10 kommentarer/indlæg man har skrevet, så man på den måde altid kan finde det man har skrevet - den er jeg mere til! |