Hej Aminoer, Jeg leder efter det bedste live support plugin til Wordpress - som er gratis vel at mærke. Hvad har i gode erfaringer med? Dbh Lars |
Det er da dejligt med 1 stjerne for mit indlæg.
Hej Aminoer, Jeg leder efter det bedste live support plugin til Wordpress - som er gratis vel at mærke. Hvad har i gode erfaringer med? Dbh Lars |
Det er da dejligt med 1 stjerne for mit indlæg. |
Hej Lars, Der er en, som har misforstået formålet med karma-stjernerne. Tag dig ikke af det. Der er intet galt med dit spørgsmål. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Lars Jeg har kun prøvet https://www.zopim.com/, og jeg synes, det fungerer godt. Det er gratis. Med venlig hilsen Kristinn Berg Gunnarsson |
Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure
Ja zopim kan varmt anbefales Bruger det i dag på flere forskellige sites blandt andet dansk linkbuilding hvor jeg taler med mange kunder om linkbuilding og seo hver eneste dag |
Tak for jeres svar. Det ser også ud til at Zopim er det mest gængse, samtidig med at der er ubegrænsede antal samtaler i gratis versionen. Jeg har sat det op til test nu, så må vi se hvordan det virker. Tak for hjælpen :) |
Plejer normalt heller ikke at tage mig af det, men denne her var liiige lidt mærkelig :) |
Du kan anmelde det hvis du synes den er uretfærdigt givet |