Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress seo af yoast (plugin) ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er helt ny på seo området, og har derfor hentet wordpress seo af yoast pluginet. Jeg har derfor så et par spørgsmål som jeg håber i vil kunne besvare :)

1, Der hvor man kan skrive skrive udfor SEO titel: tænkte jeg på om det er helt valgfrit hvad man skriver (selvfølige relevant til indlæget), eller om det skal være noget mand kopire fra sit indlæg. ?   Tænkte også på om det skal være indlægets H1 tekst man gør ?

2, Hvor skal jeg ligge mest fokus på hvad jeg skriver: Fokus Nøgleord,SEO titel eller Meta beskrivelse. ?

Jeg håber i forstår lidt af hvad jeg mener- og kunne tænke mig svar på. Ved godt mine spørgsmål nok er lidt dårligt formulert, men jeg er helt ny på seo banen :) 

pfh. tak for jeres svar. 

vh Ronnie  

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:24

Hansen:

1, Der hvor man kan skrive skrive udfor SEO titel: tænkte jeg på om det er helt valgfrit hvad man skriver (selvfølige relevant til indlæget), eller om det skal være noget mand kopire fra sit indlæg. ?   Tænkte også på om det skal være indlægets H1 tekst man gør ?

2, Hvor skal jeg ligge mest fokus på hvad jeg skriver: Fokus Nøgleord,SEO titel eller Meta beskrivelse. ?

Jeg håber i forstår lidt af hvad jeg mener- og kunne tænke mig svar på. Ved godt mine spørgsmål nok er lidt dårligt formulert, men jeg er helt ny på seo banen :) 

Når du har læst Hr. Rosenstands indlæg og har været omkring stort set det hele, så læse herunder.

1: Fokus nøgleord er et hjælpeværktøj, de søgeord du skriver der, kommer ikke på dit site eller i din kode - de er ment som en hjælp til at få en strømlinet titel og beskrivelse.

Dvs du skal have fokus på din title og beskrivelse. Titlen har indflydelse på din ranking, det har beskrivelsen ikke, den har kun indflydelse på om nogen klikker, når de har læst titlen og beskrivelsen på Google og de andre søgemaskiner.

Din titel bør indeholde ord og sætninger, der repræsenterer det som selve siden omhandler.
Der skal med andre ord være harmoni mellem det du fortæller søgemaskinerne, at du gerne vil placeres på og det søgemaskinerne finder på siden.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:27

Hansen:

Du skal opbygge en fangende tekst som siger "Læs mig" også husk at inkludere 1-2 søgeord i den tekst, en title kan skrives på 50 forskellige måder :-)

Hansen:

Du skal lige mest vægt på din Title, og Meta Beskrivelse. "Fokus Keyword" er et ord i din title som bliver highlighted i den tekst. 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:30

Hansen:
Der hvor man kan skrive skrive udfor SEO titel: tænkte jeg på om det er helt valgfrit hvad man skriver (selvfølige relevant til indlæget), eller om det skal være noget mand kopire fra sit indlæg. ?   Tænkte også på om det skal være indlægets H1 tekst man gør ?

Du må gerne skrive en unik title, som ikke direkte fremgår som ét sammenhængende tekststykke. Omvendt skader det heller ikke at tage eksempelvis hele eller dele af en overskrift, og så benytte denne som title. Vælger du at skrive din egen title, skal du dog sørge for, at den er relevant overfor tekstindholdet. Med andre ord er det no-go at udelukkende benytte ord som ikke fremgår af dine tekster, i dine titels.

Hansen:
Hvor skal jeg ligge mest fokus på hvad jeg skriver: Fokus Nøgleord,SEO titel eller Meta beskrivelse. ?

"SEO title" indgår direkte i Googles ranking, hvorfor du i særdeleshed skal sørge for at netop dette felt er ordentligt udfyldt. Meta beskrivelse bliver også brugt af Google, men indgår ikke i den direkte ranking. Udfyld dog alligevel tagget, da tagget vises til de besøgende, hvorved du kan tiltrække deres opmærksomhed. På den anden side skal du ikke lokke dine besøgende for enhver pris, da det hurtigt kan gå ud over din Bounce Rate, hvis du lokker besøgende til på et falsk grundlag, og derfor må skuffe dem. Fokus nøgleord vises ikke overfor søgemaskinerne, men er blot en Yoast funktion, således at systemet kan se om din underside er korrekt optimeret (vises med røde og grønne tekster).

- Emil

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:49

Takker jer alle rigtig mange gange for de meget brugbare svare og link  Big Smile

vh Ronnie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)