jeg har arbejdet inden få lager i lang tid og kunne godt tænke mig af komme ud som chaffør i stede få bar af gøre det klar til dem. men kan ikke rigtig finde noget arbejdet som chaffør så tænk jeg kunne starte selv
jeg ved kurergruppen søge nogen hvad er bedst købe en bil eller lease en ? og skal man tag Godsvognmandskursus inden man kan starte ved du hvad krav der er
Hvis du skal starte i Kurergruppen, skal du lige have 25.000 kr + moms også. Plus du skal tage SLV og farlig godskursus. Og hvis du skal køre med madvarer skal du have køl på bilen også og være godkendt til det kørsel også.
jeg har arbejdet inden få lager i lang tid og kunne godt tænke mig af komme ud som chaffør i stede få bar af gøre det klar til dem. men kan ikke rigtig finde noget arbejdet som chaffør så tænk jeg kunne starte selv
Du skal være indstillet på, at du skal køre, når der er nogle penge at tjene. Det være sig kl. 4 om morgenen. Kl. 11 en søndag formiddag. 16 timers arbejdsdag ind i mellem.
At være selvstændig vognmand er ikke et 9-17 job. Det er hårdt og til tider frustrerende arbejde.
Det er ikke nemt at forene med et familieliv, hvis du har kone og børn.
Mvh Selvstændig vognmand i Kurergruppen gennem 7 år.
hvad gå de 25000 kr til de skal havde er det alle der har SLV og farlig godskursus i kurergruppen ? hvordan kan man blive godkendt til kørsel med madvare er det noget man bar søge om eller ?
Nu er det som sagt ved at være nogle år siden jeg lagde min andel. Men det er bare for at få lov til at starte op. Man kan vel sige, at det er til at vide, at man er seriøs og ikke bare stopper 5 dage senere.
Så jeg kan ikke rigtig sige, om der følger tøj og PDA med i de 25K længere.
Og de 25K er ikke nogen, du får tilbage, når du stopper. Uanset om du kører i 2 uger eller 2 år.
men skal man også havde SLV og farlig godskursus når det er en bil under 3,5 tons ?hvad lægge ca intægt pr mdr hvis man køre i en bil der har en størrelse som en mercedes sprinter
Uden at jeg skal gøre mig til expert syntes jeg det lyder til at du skal overveje det der kraftigt før du kaster dig ud i det.
Det bliver hurtigt dyrt bare for at starte op så før de penge er kørt hjem!? Og når der ikke er udsigt til hverken penge eller frihed. Kan jeg ikke se fidusen i det.
Og slet ikke bare for at prøve det.
Så kan du investere de penge meget bedre andet sted.