Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger Facebookside, med 16.000 likes!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Morten. Når folk som dig, laver sådan et opslag, føler man sig meget velkommen her på Amino, tusind tak! Jeg ved godt at siden ikke er så meget værd, men da jeg selv har købt den for 600,- (iøvrigt et ret dumt køb), havde jeg ligesom regnet med at jeg kunne få solgt den videre for lidt mere. 

-Tak for buddene, et akvarie med en død fisk er jo også lige noget man står og mangler ;-)
God weekend til jer alle sammen. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Morten Madsen:

På en eller anden måde bør man vel nærmest forvente, at når en ny bruger som Hojland her, sætter noget til salg - og folk ikke er interesseret, at man så enten holder sig fra tråden, eller kommer med noget brugbart. At se denne form for provokation fra flere brugere af, er da lidt forkasteligt. Jeg troede, at vi som medlemmer gerne ville holde på de nye brugere, ikke skræmme dem væk på den her måde.

Det mindste man kunne gøre - når man nu endelig ikke kan lade være med at kommentere, er da i det mindste at fortælle Hojland, hvorfor siden ikke er så meget værd.

Jeg har egentlig ikke så meget at sige til tilbuddet, idet jeg tog den på PB med Hojland.

Med Venlig Hilsen
Morten - God weekend.

Kunne ikke være mere uenig. - Når man forsøger at sælge en Facebook side (mod facebooks regler) med knap 16.000 brugere og 6 indlæg, så mener jeg man prøver at tage røven på folk, og så beder man selv om det!

Jeg synes også vi skal holde på brugere.... Altså reelle brugere. Hjoland har lavet to indlæg, første gang ville han sælge en Facebook side med 20.000 likes. Og nu dette indlæg. - Hvad får vi andre ud af at holde på denne bruger?

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Carsten Kvist:

Morten Madsen:


På en eller anden måde bør man vel nærmest forvente, at når en ny bruger som Hojland her, sætter noget til salg - og folk ikke er interesseret, at man så enten holder sig fra tråden, eller kommer med noget brugbart. At se denne form for provokation fra flere brugere af, er da lidt forkasteligt. Jeg troede, at vi som medlemmer gerne ville holde på de nye brugere, ikke skræmme dem væk på den her måde.


Det mindste man kunne gøre - når man nu endelig ikke kan lade være med at kommentere, er da i det mindste at fortælle Hojland, hvorfor siden ikke er så meget værd.


Jeg har egentlig ikke så meget at sige til tilbuddet, idet jeg tog den på PB med Hojland.


Med Venlig Hilsen
Morten - God weekend.




Kunne ikke være mere uenig. - Når man forsøger at sælge en Facebook side (mod facebooks regler) med knap 16.000 brugere og 6 indlæg, så mener jeg man prøver at tage røven på folk, og så beder man selv om det!



Jeg synes også vi skal holde på brugere.... Altså reelle brugere. Hjoland har lavet to indlæg, første gang ville han sælge en Facebook side med 20.000 likes. Og nu dette indlæg. - Hvad får vi andre ud af at holde på denne bruger?



Vil både give carsten ret og alligevel ikke, der må stadig være en standard for kvalitet, men samtidig en god tone.

Og tror nu ikke starter af tråden har nogen onde hensigter!!
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Olina:
Og tror nu ikke starter af tråden har nogen onde hensigter!!

En krone er vist en meget passende pris for en FB side med 15.000 spam-likes og 6 indlæg. - Men trådstarter har jo heller ikke afvist det bud!

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se din pointe, Carsten. Og som Olina skriver, har jeg ingen onde hensigter med denne tråd, overhovedet. Det er jo helt dit ejet valg, om du vælger at købe siden, eller ikke. Jeg prøver på ingen måde at tage røven på nogen eller noget. 

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

15.000 Spam-likes? Nærmere 15.000 knapt så aktive likes. Vil du ikke være venlig at finde en anden tråd, hvis du ikke har noget positivt at komme med, dette fører jo på ingen måder til noget godt.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hojland:
Jeg prøver på ingen måde at tage røven på nogen eller noget

Hvad kalder du det så, når man prøver at sælge noget der ingen værdi har? - Som oven i købet ikke må sælges, og temmelig sikkert bruger billeder der ikke er rettigheder til!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor siger i at den ikke er noget værd?

Der er en masse mennesker der vil give flere hundrede kroner for sådan en side.

Jeg ville godt kunne tjene nogle tusinde kroner på den side.

Nima

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hojland:
dette fører jo på ingen måder til noget godt

Nej, men det gør dit salg heller ikke!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Carsten Kvist:

Kunne ikke være mere uenig. - Når man forsøger at sælge en Facebook side (mod facebooks regler) med knap 16.000 brugere og 6 indlæg, så mener jeg man prøver at tage røven på folk, og så beder man selv om det!

Jeg synes også vi skal holde på brugere.... Altså reelle brugere. Hjoland har lavet to indlæg, første gang ville han sælge en Facebook side med 20.000 likes. Og nu dette indlæg. - Hvad får vi andre ud af at holde på denne bruger?

Jeg synes det er en arrogant holdning. Det vil sige at brugere ikke kan lære af andre brugere? Hvad er hele idéen med et forum så, hvis ikke man skal lære lidt af hinanden?

Det er ganske vist rigtigt at det ikke er lovligt at sælge FB-sider, men derfor kan man jo godt fortælle ham netop dét, i stedet for at provokere. Hojland har lavet 6 indlæg, mon ikke at han har nogle gode indlæg i ærmet også?

Han er betalende bruger og jeg tvivler stærkt på at han er kommet for at spamme forummet til.

"hvad får vi andre ud af at holde på denne bruger", jeg håber da ikke at den udtalelse skulle menes som om, at det så er okay at provokere folk til de skrider?

Min mening er klar: Fortæl hvorfor du ikke synes siden er noget værd. At skrive som du gør i starten af tråden er komplet unødvendig, idet du blot kunne have skrevet, det du lige skrev til mig - så forstår alle da hvorfor din mening ér som den er.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)